کد خبر : 1851124 | 09 آبان 1401 ساعت 16:35 | 30.4K بازدید | 12 دیدگاه

او به فکر جام جهانی است

غیبت بنزما در ترکیب رئال دلیل واضحی دارد

کریم بنزما در بازی روز گذشته رئال برابر خیرونا هم غایب بود و رئال با تساوی 1-1 متوقف شد. در رادیو مارکا دلیل غیبت او را در پیش بودن جام جهانی می دانند.

غیبت بنزما در ترکیب رئال دلیل واضحی دارد

به گزارش "ورزش سه"، 20 روز دیگر جام جهانی شروع خواهد شد و حضور در این تورنمنت بزرگ برای بازیکنان اهمیت بالایی دارد تا جایی که حاضر نیستند کوچکترین ریسک مصدومیت را قبول کنند. کریم بنزما که در بازی های اخیر رئال برابر سویا و لایپزیش غایب بود، بازی برابر خیرونا را هم از دست داد، در حالی که کارلو آنچلوتی گفته بود او مشکل خاصی ندارد ولی ترجیح داده به او استراحت بدهد.

1742659

رئال بدون کریم برابر حریف ته جدولی خود متوقف شد. گیله اوسکیانو، کارشناس فوتبال اسپانیایی، در این رابطه به رادیو مارکا گفت:«واضح است. به احتمال فراوان دلیل غیبت بنزما در پیش بودن جام جهانی است و این نمی تواند خیلی هم عجیب باشد. کریم سال ها از تیم ملی فرانسه به دور بود و همه می دانیم او چرا جام جهانی قبلی را از دست داد. او قطعا دوست ندارد جام جهانی 2022 را هم از دست بدهد، چرا که این آخرین جام جهانی او خواهد بود.» 

1742660

اوسکیانو ادامه داد:«کوچکترین مصدومیت باعث می شود تا بازیکن احتیاط کند. غیبت بنزما عامدانه نیست و بیشتر جنبه احتیاطی دارد. مربیان نیز بیشتر از قبل مراقب بازیکنان مصدوم هستند تا جام جهانی را از دست ندهند. معتقدم نیم فصل دوم لالیگا اهمیت بسیار بالاتری دارد و مهم است بازیکنان در آن مقطع چه فرم بدنی‌ای داشته باشند. رئال در آن مقطع بیش از الان به کریم نیاز خواهد داشت.»

دیدگاه‌ها