کد خبر : 1851125 | 09 آبان 1401 ساعت 16:20 | 14.3K بازدید | 17 دیدگاه

بازی رفت هم دشوار بود:

ناگلزمان: تعجب نکردم اینتر بالاتر از بارسلونا قرار گرفت

یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ، مدعی شد از صعود اینتر به دور حذفی لیگ قهرمانان متعجب نشده است.

ناگلزمان: تعجب نکردم اینتر بالاتر از بارسلونا قرار گرفت

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا شب در شرایطی در آخرین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان پذیرای اینتر خواهد بود که صعود میزبان و مهمان به عنوان تیم های اول و دوم گروه بالاتر از بارسلونا قطعی شده است. یولیان ناگلزمان، سرمربی آلمانی بایرن مونیخ، در نشست خبری پیش از این دیدار تاکید کرد بازی دور رفت برابر اینتر در ایتالیا نیز دشوار بوده است.

یولیان ناگلزمان گفت: "ما قصد داریم فردا از سیستم چرخشی استفاده کنیم، زیرا چند بازیکن تیم خسته هستند. ما می خواهیم در این بازی پیروز شویم و البته هنوز هم بازی های مهمی را در پیش رو در بوندسلیگا داریم. سایر بازیکنان این فرصت را دارند که فردا شب در ترکیب ثابت بایرن مونیخ حضور پیدا کنند و کسب 18 امتیاز کامل در مرحله گروهی بسیار خوب و خوشحال کننده خواهد بود. 

1758462

دوم شدن اینتر بالاتر از بارسلونا؟ اینتر نیز مانند بارسلونا ترکیب بسیار خوبی دارد و در نهایت این جزئیات بود که سرنوشت این گروه را رقم زد. در لیگ قهرمانان اروپا نمی توانید لغزش های حتی کوچک هم داشته باشید. اینتر یک تیم قدرتمند و از نظر فنی بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد، بنابراین برای من حضور آنها در رده دوم و قرار گرفتن بالاتر از بارسلونا تعجب آور نبود.

تماشای بازی های اینتر لذت بخش است. اگرچه ما سزاوار کسب پیروزی در دیدار رفت بودیم، اما اصلا کار آسانی برابر این تیم نداشتیم و مطمئنا باید سیمونه اینزاگی را مورد تمجید قرار داد. خوشحالم که او 11 سال از من بزرگ تر است و هنوز هم در ایتالیا یک سرمربی جوان محسوب می شود.

شرایط بازیکنان بایرن مونیخ؟ توماس مولر این هفته را با کاهش شدت تمرینات ادامه می دهد و سپس خواهیم دید چه اتفاقاتی رخ می دهد. اما فکر نمی کنم مولر این آخر هفته در دسترس باشد. امیدواریم مانوئل نویر بتواند در بازی بعد در ترکیب قرار گیرد و او خوب با تمرین امروز مقابله کرد، اما ما باید منتظر بمانیم. لروی سانه هنوز امکان حضور در بازی فردا را ندارد و او احتمالا آخر هفته به ترکیب تیم باز خواهد گشت. همین اتفاق برای لوکاس هرناندز نیز رخ خواهد داد و شاید او نیز آخر هفته شرایط بازی کردن پیدا کند."

دیدگاه‌ها