کد خبر : 1851128 | 09 آبان 1401 ساعت 17:00 | 9.5K بازدید | 16 دیدگاه

طعنه کارواخال به داور: قضاوت بدتر از این ممکن نبود!

دنی کارواخال در پایان بازی رئال مادرید و خیرونا به شدت از داور بازی گلایه داشت و به او کنایه سنگینی هم زد.

طعنه کارواخال به داور: قضاوت بدتر از این ممکن نبود!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید روز گذشته در سانتیاگو برنابئو دو امتیاز حساس را برابر خیرونا از دست داد. این حریف ته جدولی توانست رئال را 1-1 متوقف کند در حالی که تا دقیقه 79 با یک گل عقب بود. ملرو لوپز، داور بازی، قضاوت پرحاشیه ای داشت و بارها در ورزشگاه مورد اعتراض بازیکنان و هواداران رئال قرار گرفت. بازی دو صحنه جنجالی داشت.

1758411
1758407

 ابتدا در دقیقه 78 برخورد توپ به دست مارکو آسنسیو با دخالت وی ای آر پنالتی اعلام شد. مِلِرو لوپز پس از بازبینی صحنه اعلام کرد که پنالتی به سود خیرونا رخ داده و در نهایت استووانی توانست بازی را مساوی کند. در ادامه رئال توسط رودریگو به گل دوم رسید اما داور بازی گل را رد کرد چرا که اعتقاد داشت توپ تحت مالکیت گلر خیرونا قرار داشت. داور همچنین در دقایق پایانی تونی کروس را هم از بازی اخراج کرد.

1758412
1758405

پس از سوت پایان بازی اعتراض بازیکنان رئال به لوپز ادامه داشت و طبق تصاویر منتشر شده توسط شبکه مووی استار، دنی کارواخال به داور نزدیک شده و با حالت کنایه‌آمیز به او می گوید:«فکر نمی کنم داوری و مدیریت بازی بدتر از این ممکن باشد.» آسنسیو هم که همچنان باور نداشت برخورد توپ به دست او باعث از دست رفتن پیروزی رئال شده باشد، چند بار به داور گفت:«به من بگو دستم کجا قرار داشت.»

دیدگاه‌ها