کد خبر : 1851137 | 09 آبان 1401 ساعت 17:24 | 24.6K بازدید | 19 دیدگاه

کلوپ: ناپولی این‌طوری به فینال لیگ قهرمانان می‌رسد

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، به تمجید از کیفیت ناپولی در فصل جاری پرداخته است.

کلوپ: ناپولی این‌طوری به فینال لیگ قهرمانان می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی در بازی رفت 1-4 لیورپول را مغلوب کرد و مرسی سایدی ها برای قرار گرفتن در صدر جدول، فردا شب باید نتیجه‌ای بهتر از رقیب بگیرند که با توجه به این فرم تیم لوچانو اسپالتی، کار بسیار دشواری است. یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از این دیدار مدعی شد به عملکرد ناپولی در فصل جاری واقعا احترام می گذارد.

یورگن کلوپ گفت: "بازیکنان لیورپول می خواهند به هر ترتیبی در این بازی پیروز شوند و آنها دنبال تساوی نیستند. ما نمی خواستیم در مقابل لیدز ببازیم و از خودمان انتظار بیشتری داریم، اما در نهایت 1-2 مغلوب شدیم و این باعث می شود زندگی دشوارتر شود. دروازه‌بان لیدز یک نمایش استثنایی داشت و در حال حاضر چالش اصلی ما جلوگیری از اشتباهات و حفظ موارد مثبت در عملکرد تیم است.

1752383

ما باید 11 بازیکن مناسب پیدا کنیم تا با ناپولی روبرو شویم و می خواهیم مبارزه خوبی برابر این تیم داشته باشیم. ما یک بار در برابر ناپولی پیروز شدیم و جدال برابر این تیم همیشه سخت و به خصوص امسال که خیلی دشوار است. اگر ناپولی در ادامه فصل نیز مانند این مقطع بازی کند، قطعا این فرصت را دارد که به فینال برود. آیا آنها سبک ما را کپی کرده اند؟ قطعا اینطور نیست.

من عاشق فوتبال هستم و از آنجا که ما مقابل ناپولی را بازی کردیم، من همیشه خلاصه یا 90 دقیقه بازی های آنها را دیده ام. عملکرد ناپولی واقعا خوب است. من از این چالش دشوار نمی ترسم و البته واقعا به آنچه آنها انجام می دهند احترام می گذارم.

من فکر می کنم قضاوت در مورد عملکرد تیم در پایان فصل انجام خواهد شد و ما کار خود را خواهیم کرد. در حال حاضر شرایط برای قضاوت تیم 100 ٪ منصفانه نیست، زیرا برخی بازیکنان ما قادر به بازی کردن نیستند و ما فرصت ایجاد تغییر را از دست داده ایم. مردم به من نگاه می کنند و می گویند او خسته به نظر می رسد، اما اینگونه نیست و من نمی خواهم از این بهانه استفاده کنم. کار من این نیست که فقط وقتی همه چیز خوب است در مورد تیمم پاسخگو باشم."

دیدگاه‌ها