کد خبر : 1851138 | 09 آبان 1401 ساعت 17:29 | 35.7K بازدید | 20 دیدگاه

کار خاص مجیدی در لیگ ادنوک امارات!

پیروزی درخشان الاتحاد برابر النصر، سرمربی ایرانی این تیم را هم به تمجید از ببرها واداشت.

کار خاص مجیدی در لیگ ادنوک امارات!

به گزارش "ورزش سه" فرهاد مجیدی، سرمربی فصل گذشته استقلال، با وجود ناکامی در نخستین هفته از مسابقات لیگ ادنوک، در ادامه به فرم ایده‌آل رسید و تیمش درحال حاضر با ۱۴ امتیاز از شش مسابقه به خاطر تفاضل گل کمتر در رده ششم جدول جای گرفته است.

پیروزی فوق‌العاده آنها برابر النصر پس از شکست سه بر یک در نیمه اول، مجیدی را به مانند دوران بازی، به تیتر یک رسانه‌های اماراتی تبدیل کرده و صحبت‌هایش توسط رسانه‌های اصلی فوتبال این کشور بازتاب داده می‌شود.

فرهاد در مورد پیروزی بزرگ تیمش گفت:" اتفافی که در این بازی افتاد یعنی تبدیل یک شکست سه گله به پیروزی پنج بر سه، اتفاق بسیار خاصی است که زیاد تکرار نمی‌شود، به خصوص اینکه لیگ امارات لیگ سختی است."

1758467

حالا سایت کورا امارات با انتشار صحبت‌های فرهاد در مورد پیروزی تیمش، سعی کرده تا نگاه‌ها را به این مربی لژیونر فوتبال ایران و تیم قابل احترامش معطوف کند. تیمی که در اولویت دوم مسئولان شارجه قرار دارد و در حقیقت باشگاه دوم این شیخ‌نشین امارات است اما مجیدی توانسته در هشت هفته ابتدایی لیگ ادنوک، فاصله‌اش با آنها را به تنها دو امتیاز برساند که در نوع خودش کم‌سابقه است.

دیدگاه‌ها