کد خبر : 1851767 | 13 آبان 1401 ساعت 11:54 | 26.1K بازدید | 15 دیدگاه

در امارات سطح همه تیم ها به یکدیگر نزدیک است

ابراز نگرانی مجیدی از غیبت سه بازیکن اتحاد کلباء

سرمربی ایرانی اتحاد کلباء از غیبت سه بازیکن تیمش در دیدار فردا ابراز نگرانی کرد.

ابراز نگرانی مجیدی از غیبت سه بازیکن اتحاد کلباء

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار هفته نهم رقابت های ادنوک لیگ امارات، فردا شب تیم فوتبال اتحاد کلباء در استادیوم خانگی خود، میزبان بنی یاس خواهد بود. شاگردان مجیدی پس از پیروزی دراماتیک هفته قبل برابر النصر، به دنبال کسب سه امتیاز دیگر از این دیدار هستند.

در همین زمینه، فرهاد مجیدی، سرمربی ایرانی اتحاد کلباء بابت غیبت سه بازیکن مهم تیمش یعنی عبدالسلام محمد، احمد جشک و یاسر حسن در دیدار فردا برابر بنی یاس، ابراز نگرانی کرد.

مجیدی در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: بنی یاس یکی از تیم های ممتاز لیگ امارات است. متأسفانه به دلیل مصدومیت، سه بازیکن خودمان را در اختیار نداریم و بدون آنها باید به میدان برویم.

سرمربی ایرانی کلباء افزود: اما از سوی دیگر بازیکنانی داریم که آماده جبران غیبت نفرات ذکر شده هستند و برای کسب سه امتیاز با تمام قدرت وارد زمین مسابقه می شویم.

مجیدی ادامه داد: ما به خوبی می دانیم که بازی سختی خواهد بود و تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی انجام می دهیم. همه مسابقات به دلیل نزدیک بودن سطح تیم ها به همدیگر سخت هستند و این چیزی است که لیگ امارات را متمایز می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه مسابقات سخت است و تیمی که در شرایط بدنی خوبی باشد و تلاش و مبارزه بیشتری در مسابقه انجام دهد، می تواند پیروز شود.

دیدگاه‌ها