کد خبر : 1851141 | 09 آبان 1401 ساعت 17:45 | 26.2K بازدید | 11 دیدگاه

نصیر مزراوی:

بازیکن مهمی برای بایرن هستم، رئال و سیتی خطرناکند

نصیر مزراوی خود را بازیکن مهمی برای بایرن می داند و از رئال و سیتی به عنوان رقبای بایرن در راه قهرمانی چمپیونزلیگ نام برد.

بازیکن مهمی برای بایرن هستم، رئال و سیتی خطرناکند

به گزارش "ورزش سه"، از نصیر مزراوی، مدافع راست مراکشی آژاکس به‌عنوان یکی از گزینه‌های خرید تابستانی بارسلونا نام برده می‌شد. برخی منابع گزارش داده‌ بودند که بارسا در مذاکره با مینو رایولا، مدیر برنامه‌های ایتالیایی برای جذب هالند، با شرط انتقال مزراوی روبه‌رو شده است. رایولای فقید، ایجنت هر دو بازیکن بود و قصد داشت مزراوی را نیز راهی بارسا کند اما در نهایت مزراوی با قراردادی پنج ساله راهی بایرن شد و تا به اینجای فصل 15 بازی انجام داده و یک پاس گل هم داده است. بایرن توانسته راهی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شود و در بوندسلیگا نیز فعلا پشت سر یونیون برلین دوم است.

1758469

مزراوی برای حضور در ترکیب ثابت بایرن با بنجامین پاوارد رقابت دارد. او در این رابطه به کیکر گفت:«با پاوارد رقابت خوب و سالمی دارم.این رقابت به سود ما و نیز تیم است و باعث می شود بهترین عملکرد را در زمین داشته باشیم. هنوز نمی توان گفت کدام یک برنده این رقابت است. هر زمان در ترکیب ثابت قرار بگیرم، 100 درصد توانم را می گذارم. صادقانه بگویم حس می‌کنم از همان ابتدای فصل بازیکن مهمی برای بایرن هستم و اینجا روی من حساب می کنند.»

1758470

بایرن را یکی از اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی چمپیونزلیگ می دانند. مزراوی در این رابطه گفت:«معتقدم ما بزرگترین رقیب خودمان هستیم. البته رئال مادرید و منچسترسیتی رقبای بزرگی هستند و در لیگ قهرمانان کار را برای‌مان سخت خواهند کرد.»

دیدگاه‌ها