کد خبر : 1851142 | 09 آبان 1401 ساعت 17:50 | 8.6K بازدید | 15 دیدگاه

جیمز میلنر:

لیورپول این فصل یک مشکل دارد: عدم ثبات

جیمز میلنر، مدافع باتجربه لیورپول، تقابل با ناپولی را آزمونی دشوار برای این تیم توصیف کرد.

لیورپول این فصل یک مشکل دارد: عدم ثبات

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول برای کسب صدرنشینی در گروه اول لیگ قهرمانان این فصل کار بسیار دشواری داشته و باید فردا شب با نتیجه ای پرگل در ورزشگاه آنفیلد برابر ناپولی سرحال و آماده به برتری برسد. جیمز میلنر در نشست خبری پیش از این دیدار، مشکل این فصل لیورپول را عدم ثبات در این برنامه پرفشار و شلوغ مسابقات عنوان کرده است.

جیمز میلنر گفت: "ناپولی تیم بسیار خوبی است و آنها فصل گذشته خط حمله باکیفیتی داشتند، اما حالا خط میانی و البته کل ترکیب آنها واقعا قوی شده است. این دیدار یک آزمایش فوق العاده برای ما است و ما می خواهیم عملکردی ارائه دهیم که بتوانیم تیم را در ادامه فصل بر همین اساس بنا کنیم. ما در این فصل در برخی مسابقات عملکرد بسیار خوبی داشته ایم و می دانیم که رسیدن به سطح مناسب برای تیم غیرممکن نیست.

1758473

اما نکته مهم این است که در این فصل پرفشار، بتوانیم هر سه روز یک بار چنین نمایشی داشته باشیم. ما تا امروز نتوانسته ایم یک ترکیب قطعی و ثابت داشته باشیم، اما این موردی است که باید با آن مقابله کرده و کنار بیاییم. اگر مشکل تیم آسان باشد که ما آن را برطرف می کنیم. برای اینکه یک تیم موفق باشیم، جزئیات زیادی وجود دارد که باید به خوبی رعایت شود و ما به اندازه کافی و به طور مداوم این کار را انجام نمی دهیم. این همان اتفاقی است که در این فصل برای لیورپول رخ داده است.

زمان جدایی از لیورپول؟ در حال حاضر مهمترین هدف برای من کمک به تیم است تا با حفظ ثبات به سطح همیشگی خود بازگردیم و من به بهترین شکل ممکن سعی می کنم در این روند تاثیرگذار باشم. من هر نقشی که سرمربی بخواهد را به عهده خواهم گرفت."

دیدگاه‌ها