کد خبر : 1851157 | 09 آبان 1401 ساعت 18:54 | 4.8K بازدید | 6 دیدگاه

گل‌گهر در نیمه اول حتی به محوطه ما هم نرسید

هافبک فولاد: با یک لشگر مصدوم عالی بازی کردیم

احمد عبدالله زاده یکی از کاپیتان های فولاد می گوید که آنها در زمان تعطیلات لیگ، فرصت بازسازی تیم را دارند.

هافبک فولاد: با یک لشگر مصدوم عالی بازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که فولاد یک نیمه خوب را برابر گل‌گهر سپری کرده بود، اما در نهایت برابر تیم امیر قلعه‌نویی شکست خورد. احمد عبدالله زاده بازیکن این تیم درخصوص بازی با نماینده سیرجان می گوید: بازی خوبی داشتیم. تمام بچه ها هم قسم شده بودیم و تمرینات خیلی خوبی را سپری کرده بودیم. بازی را خیلی خوب آغاز کردیم. فکر می کنم تیم گل‌گهر حتی به محوطه جریمه ما نزدیک هم نشد.

او با اشاره به تغییراتی که در ترکیب گل‌گهر صورت گرفت، می گوید: آنها مجبور شدند آقای برزای را در دقیقه 15 تعویض کنند و بین نیمه نیز تغییراتی داشتند. ما در تمام بازی مسلط بودیم و سه، چهار موقعیت را از دست دادیم. می توانستیم گل بزنیم ولی متأسفانه روی 2 تا ضد حمله گل خوردیم.

عبدالله زاده با دفاع از سبک بازی تیمش خاطرنشان کرد: باز هم می گویم تیم ما خیلی خوب بازی کرد، آن هم در شرایطی بود که لشگری از بازیکنان مصدوم را در تیم داشتیم. بازیکنان مهمی چون اشکان دژاگه، مجید علیاری، محمد آبشک و احسان پهلوان که سرما خورده بود را در این هفته در اختیار نداشتیم.

او ادامه داد: ما خوب بودیم و اتفاقات به سمتی پیش رفت که نتوانستیم برنده شویم و شرمنده هواداران شدیم. از طرفداران فولاد درخواست می کنم که ما را دعا کنند. تمام بچه ها هم قسم و همدل شده ایم که بتوانیم سه امتیاز بازی با ملوان را کسب کنیم.

بازیکن فولاد در پایان با اشاره به تعطیلات لیگ گفت: در 50 روزی که تا شروع دوباره لیگ زمان داریم، می توانیم فولاد را بازسازی و قدرتمند کنیم. به نظرم تیم فوق العاده ای داریم و همگی کنار هم زحمت می کشیم. از هواداران می خواهم پشت تیم باشند و همگی یکدل و متحد باشیم تا فولاد را بتوانیم به موفقیتی که مدنظرمان است، برسانیم.

دیدگاه‌ها