کد خبر : 1851168 | 09 آبان 1401 ساعت 19:32 | 32.2K بازدید | 3 دیدگاه

دیدار مو سپیدکرده‌های استقلال در قلعه عقاب‌ها(عکس)

مصاف چوکا تالش – سایپا از هفته یازدهم لیگ یک در استادیوم چوکا با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

دیدار مو سپیدکرده‌های استقلال در قلعه عقاب‌ها(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای این بازی دو استقلالی قدیمی برخورد گرمی با هم داشتند. محمود فکری و حسن اشجاری که گرد پیری روی موهای آنها واضح است.

آخرین بار دیدار محمود فکری و حسن اشجاری بر می گردد به روزهایی که فکری سرمربی تیم استقلال و حسن اشجاری هم سرمربی تیم شهرداری آستارا بود و به تازگی این تیم را از لیگ 2 به لیگ یک آورده بود. تقابل دوستانه دو تیم در تهران با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید. اما امروز محمود فکری برای هدایت تیم سایپا به لیگ برتر تلاش می‌کند و باید گفت با 16 امتیاز جایگاه خیلی خوبی در جدول رده بندی لیگ یک ندارد و برای رسیدن به این هدف کار سختی پیش رو دارد. به این خاطر که صدرنشین (فجر سپاسی) 23 امتیازی است. چوکای تالش هم با 7 امتیاز نزدیک‌ترین تیم به منطقه خطر است و به نظر می رسد، حسن اشجاری در صورت حفظ سهمیه تیم در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور دست به کار بزرگی می زند. به خصوص هرگاه چوکای تالش از لیگ 2 به لیگ یک آمده خیلی زود به لیگ 2 برگشته است.

1758541

به هر صورت مصاف چوکا – سایپا در هفته یازدهم لیگ یک بهانه خوبی بود که محمود فکری و حسن اشجاری دو استقلالی قدیمی دیداری تازه کنند.

(عکس‌ها از سبحان الهی)

دیدگاه‌ها