کد خبر : 1851169 | 09 آبان 1401 ساعت 19:36 | 159.7K بازدید | 68 دیدگاه

پاسخ گری نویل به بی‌محلی کریس

رونالدو انگار یادش رفته همبازی بودیم

کریستیانو رونالدو دیروز پیش از شروع دیدار یونایتد و وستهم در کنار زمین به گری نویل بی‌محلی کرد و اسطوره منچستریونایتد امروز به این رفتار کریستیانو واکنش نشان داد.

رونالدو انگار یادش رفته همبازی بودیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیروز برای برگزاری دوازدهمین بازی خود در این فصل لیگ برتر در اولدترافورد میزبان وستهم بود. پیش از شروع مسابقه رسما اعلام شد که اریک تن‌هاخ از ابتدای این بازی کریستیانو رونالدو را به میدان خواهد فرستاد و در نتیجه همه نگاه‌ها به این ستاره پرتغالی معطوف شده بود.

وقتی بازیکنان یونایتد برای گرم کردن وارد زمین چمن اولدترافورد شدند تیم شبکه تلویزیونی اسکای هم در کنار زمین حاضر بودند چرا که برنامه پخش زنده مسابقه از دقایقی قبل آغاز شده بود. کارشناسان این شبکه که برای این بازی در اولدترافورد حاضر شده بودند لوئیس ساها، جیمی ردنپ و گری نویل بودند.

کریستیانو رونالدو که مشغول گرم کردن بود به سمت محل ایستادن کارشناسان اسکای رفت و با لوئیس ساها و جیمی ردنپ دست داد و احوالپرسی کرد. اما او با اینکه نگاهش با نگاه گری نویل تلاقی کرد به او بی‌محلی کرده و به زمین چمن برگشت تا به گرم کردن ادامه دهد.

1758142

این حرکت رونالدو بلافاصله جنجالی شد و واکنش‌های زیادی برانگیخت. اکثر واکنش‌ها در این باره بود که گری نویل، با اینکه یکی از ستاره‌های بزرگ سالهای گذشته شیاطین سرخ به حساب می‌آید و زمانی در این تیم با کریستیانو همبازی بوده ولی او در فصل جاری بارها از ستاره پرتغالی انتقاد کرده است. منتقدین این رفتار رونالدو می‌گفتند بی‌محلی به گری نویل نشان می‌دهد کریستیانو تحمل هیچ انتقادی را ندارد.

این حرکت رونالدو البته بی‌سابقه نبود و حدود سه ماه پیش تکرار شده بود. قربانی آن زمان رونالدو، جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، بود که مثل گری نویل از منتقدین مشهور او به حساب می‌آید. در لحظات پیش از شروع دیدار یونایتد و لیورپول در ماه آگوست رونالدو به کنار زمین رفت و با کارشناسان حاضر از جمله گری نویل خوش و بش کرد ولی با بی‌محلی کامل به کاراگر به زمین برگشت.

جیمی کاراگر دیشب بلافاصله به این حرکت رونالدو واکنش نشان داد و در توییتی خطاب به نویل نوشت:" به باشگاه بی‌محلی‌شده‌های رونالدو خوش آمدی گری".

1758204

اما امروز گری نویل به ماجرا واکنش نشان داد. وقتی میکا ریچاردز توییتی منتشر کرد که در آن ویدیویی کوتاه از صحبت او با گری نویل دیده می‌شود. ریچاردز از نویل پرسید:" بی‌محلی رونالدو چه حسی داشت گری؟" و ستاره سابق یونایتد در پاسخ گفت:" رونالدو طوری رفتار می‌کند که انگار نه انگار ما همبازی بوده‌ایم".

1758543
گری نویل در پاسخ سوال میکا ریچاردز: کریس انگار یادش رفته همبازی بودیم!

دیدگاه‌ها