کد خبر : 1851174 | 09 آبان 1401 ساعت 20:09 | 46.7K بازدید | 21 دیدگاه

رکورد ویژه در انتظار کاپیتان‌های استقلال

حسینی و چشمی، یک قدم تا تاریخ‌سازی

پس از کش و قوس‌های زیاد درباره تاریخ سوپرجام، سرانجام عصر چهارشنبه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان این دیدار بین دو تیم استقلال و نساجی برگزار خواهد شد.

حسینی و چشمی، یک قدم تا تاریخ‌سازی

به گزارش "ورزش سه"، سوپرجام برای استقلال و نساجی از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که هر دو تیم تاکنون نتوانسته‌اند موفق به فتح این جام شوند.

یکی از پر افتخارترین تیم‌های تاریخ فوتبال ایران، کمبود این جام را در ویترین افتخارات خود احساس می‌کند و تنها بازیکن فعلی آبی‌ها که تجربه فتح این جام را دارد، آرش رضاوند است. او فصل گذشته با پیراهن فولاد خوزستان و پس از شکست پرسپولیس به این افتخار رسید.

اما در این بین یک رکورد تاریخی در انتظار دو بازیکن استقلال است. سید حسین حسینی با پیراهن استقلال دو بار فاتح لیگ برتر و یک بار فاتح جام حذفی شده است و روزبه چشمی نیز تجربه یک قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی جام حذفی با آبی‌پوشان را در کارنامه دارد.

1758556

چهارشنبه در صورتی که استقلالی‌ها موفق به شکست نساجی شوند، کاپیتان‌های اول و دوم استقلال در این فصل می‌توانند تبدیل به اولین بازیکنان تاریخ این باشگاه شوند که موفق به کسب تمام جام‌های داخلی با پیراهن این تیم شده‌اند.

نکته جالب اینکه اگر مهدی قایدی فصل گذشته از استقلال جدا نمی‌شد او هم این فرصت را داشت تا به این جمع اضافه شود اما حالا وینگر بوشهری آبی‌ها برای رسیدن به رکورد حسینی و چشمی علاوه بر قهرمانی سوپرجام به یک قهرمانی لیگ برتری هم احتیاج دارد.

دیدگاه‌ها