کد خبر : 1851177 | 09 آبان 1401 ساعت 20:24 | 53.9K بازدید | 31 دیدگاه

رسمی: پوگبا جام جهانی را از دست داد

مدیر برنامه‌های پل پوگبا تایید کرد که این ستاره فرانسوی یوونتوس جام جهانی 2022 قطر را از دست داده است و نمی‌تواند با تیم ملی فرانسه در این رقابتها حاضر باشد.

رسمی: پوگبا جام جهانی را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه‌های پل پوگبا، به گمانه‌زنی‌ها درباره رسیدن او به جام جهانی پایان داد و اعلام کرد این ستاره فرانسوی قادر به حضور در این تورنمنت نیست و جام جهانی 2022 را از دست داده است.

پوگبا در جام جهانی 2018 که با قهرمانی فرانسه به پایان رسید یکی از مهره‌های کلیدی خروس‌ها بود. او که امسال تابستان با ترک منچستریونایتد به عنوان بازیکن آزاد راهی یوونتوس شد تا این لحظه هنوز نتوانسته برای بیانکونری بازی کند. او در ماه جولای از ناحیه زانو آسیب دید و در ماه سپتامبر زانویش را به تیغ جراحی سپرد.

1754650

با اینحال پوگبا اخیرا به تمرینات یوونتوس بازگشت تا امیدها برای حضور او در قطر 2022 افزایش یابد. اما با صحبتهای امروز مدیر برنامه‌های او مشخص شد که دشان باید تیمش را بدون پوگبا آماده کند.

پیمنتا در صحبتهای خود گفت:" بعد از بررسی‌های پزشکی‌ای که دیروز و امروز در تورین و پیتزبورگ انجام شد با نهایت ناراحتی اعلام می‌کنم که پل پوگبا به زمان بیشتری برای بهبود نیاز دارد. در نتیجه او تا پیش از وقفه جام جهانی نمی‌تواند برای یوونتوس بازی کند و در قطر هم با پیراهن تیم ملی فرانسه حضور نخواهد داشت".

دیدگاه‌ها