کد خبر : 1851200 | 09 آبان 1401 ساعت 23:59 | 35.1K بازدید | 39 دیدگاه

ژاوی: جام گرفتن بارسلونا بماند برای سال 2023

ژاوی، سرمربی بارسلونا، در آستانه دیدار فرداشب تیمش مقابل ویکتوریا پلژن می‌گوید از اینکه بارسا بدترین نمایش سالهای اخیر را در مرحله گروهی چمپیونزلیگ داشت متاسف است.

ژاوی: جام گرفتن بارسلونا بماند برای سال 2023

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که هفته گذشته با شکست 3-0 مقابل بایرن مونیخ امیدهای خود برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان را از دست داد فردا در یک بازی تشریفاتی به مصاف ویکتوریا پلژن از جمهوری چک می‌رود تا آخرین بازی‌اش در این فصل لیگ قهرمانان را برگزار کند.

ژاوی در مصاحبه مطبوعاتی پیش از این مسابقه تایید کرد که تیمش پایین‌تر از استاندارد لازم بازی کرده و گفت بارسا سالها بود که در مرحله گروهی چمپیونزلیگ اینقدر بد ظاهر نشده بود.

1758615

ژاوی در این کنفرانس مطبوعاتی به خبرنگاران گفت:

عملکرد بد بارسلونا در لیگ قهرمانان امسال
چیزی باقی نمانده که برای آن بازی کنیم اما دیدار با ویکتوریا پلژن همچنان بازی مهمی است. چون می‌خواهیم لیگ قهرمانان امسال را خوب به پایان برسانیم.

ما بالغ نیستیم. جوان‌های زیادی در تیم داریم و سالها بود که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اینقدر بد ظاهر نشده بودیم. ما مصدومین زیادی داشتیم ولی این نمی‌تواند بهانه باشد. اما واقعیت این است که عدم حضور آنها خیلی آزارمان داد. نسبت به فصل گذشته ترکیب بهتری داریم و تصویرمان در اروپا بهبود پیدا کرده ولی نتوانستیم وظیفه‌مان را درست انجام بدهیم و آنطور که باید کار کنیم.

علت اصلی حذف شدن بارسا از چمپیونزلیگ 
خودمان کاری کردیم که حذف بشویم. فرصت این را داشتیم که ورق را برگردانیم ولی فرصت را از دست دادیم. جزئیاتی مثل تصمیم‌های داوری و موقعیت‌های مشکوک وجود دارد ولی نباید انتقاد از خود را فراموش کنیم.

امیدواری به آینده بارسلونا
سعی کردیم در لیگ قهرمانان رقابت کنیم ولی تلاش‌مان کافی نبود. قدم‌هایی که برداشتیم تا بهتر از فصل گذشته باشیم کوچکتر از چیزی بود که انتظار داشتیم. ولی باید صبور باشیم و به تلاش ادامه بدهیم.

هیچ دلیلی برای دست‌پاچه شدن و عجله کردن وجود ندارد. ما در لیگ اروپا هستیم و در مسیر درست قدم برمی‌داریم. جام‌ها در سال 2023 خواهد آمد و باید تا آن زمان صبر کنیم و استمرار داشته باشیم.

دیدگاه‌ها