کد خبر : 1851201 | 10 آبان 1401 ساعت 04:00 | 70.1K بازدید | 14 دیدگاه

آنها دوست ندارند اشتباه رقیب را تکرار کنند

درس بورسی که استقلال به پرسپولیس داد

باشگاه پرسپولیس به دنبال این است تا با رعایت قوانین کمیته مصارف با مشکل باشگاه استقلال مواجه نشود.

درس بورسی که استقلال به پرسپولیس داد

به گزارش "ورزش سه"، نماد معاملاتى باشگاه استقلال در بورس به دليل عدم ارائه و بررسى صورت هاى مالى طبق ضوابط فرابورس به حالت تعليق درآمد. این باشگاه بیش از آن‌چه که کمیته مصارف تعیین کرده بود، صرف پرداخت بدهی‌های خود کرده و شامل تعلیق فوق شده است. در سمت مقابل اما باشگاه پرسپولیس به دنبال این است تا با رعایت قوانین تعیین شده، از هر گونه عواقب احتمالی در امان باشد. رضا درویش، با تاکید بر اینکه، این باشگاه درآمد بورسی خود را طبق آن‌چه که تعیین شده استفاده می‌کند، پرداخت هزینه‌ها از این درآمد را محدود به درصد تعیین شده توسط کمیته مصارف دانست.

او با بیان اینکه باشگاه پرسپولیس منابع درآمدی برای خود ایجاد کرده تا بدهی‌ها را از آن طریق پرداخت کند افزود: اگر همه را صرف بدهی کنیم، اصل سرمایه مردم از بین می‌رود. کمیته مصارف مقدار این موضوع را مشخص می‌کند. سعی می کنیم با منابعی می توانیم جذب کنیم هزینه های باشگاه را پوشش دهیم. فکر می کنم تنها تیم لیگ برتر هستیم که بازیکنانش حداقل 30 درصد از قرارداد و پاداش بردهای خود را دریافت کرده‌اند. این نکته را هم که می گویم جالب است و شاید طی 20-30 سال اخیر سابقه نداشته است؛ همه تیم های پایه 50 درصد قرارداد خود را گرفته‌اند.

مدیرعامل پرسپولیس که میهمان شبکه خبر بود با اشاره به بدهی های سال‌های دور که روی هم انباشته و رقم‌های بزرگ را ایجاد کرده‌اند گفت: کار خیلی سختی داریم. خیلی از طلبکاران و کسانی که برای خود ایجاد طلب کرده‌اند فکر می کنند اینجا یک صندوق پول بی‌حساب است. بدهی مالیاتی ما از سال 85 است که قریب به 300 میلیارد شده است.

ویدئو: 263388

دیدگاه‌ها