کد خبر : 1851204 | 10 آبان 1401 ساعت 01:19 | 61.3K بازدید | 7 دیدگاه

تاج و قول مساعد برای بازگشت شجاع و کنعانی

خبر خوش به کی‌روش، این دو نفر را به تو بازمی‌گردانیم

فدراسیون فوتبال به دنبال حل مشکل دو مدافع تیم ملی و بازگشت آن‌ها به اردوی تیم ملی است.

خبر خوش به کی‌روش، این دو نفر را به تو بازمی‌گردانیم

به گزارش “ورزش سه” ۳ روز قبل باشگاه الاهلی قطر با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال، درخواستی مبنی بر بازگشت حسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده کرد و این اتفاق در نهایت رخ داد و از روز یکشنبه این دو مدافع در تمرینات تیم ملی شرکت نکردند.

با این حال خبر فوق صبح امروز از زبان کارلوس کی‌روش شنیده شد تا یکی از اتفاق جالب توجه برای تیم ملی رخ دهد. مخصوصا حالا که لیگ قطر به طور کامل تعطیل است و فراخواندن دو مدافع ملی‌پوش ایرانی از سوی باشگاه الاهلی جای تعجب و سوالات فراوانی دارد.

1758616

چنین اتفاقی در صورتی رخ داده است که حدود سه هفته قبل مهدی محمدنبی به عنوان رئیس کمیته تیم‌های ملی و البته نایب رئیس فدراسیون فوتبال همراه با کارلوس کی‌روش به دوحه سفر کردند و پس از مذاکره رو در رو با مدیران باشگاه الاهلی از توافق مثبت با آن‌ها در خصوص ملی‌پوشان پرده برداشتند.

با این حال هیچ وقت از محتوای جلسات سران ایرانی و قطری چیزی جز چند عکس به بیرون درز پیدا نکرد تا حالا فراخواندن خلیل‌زاده و کنعانی از سوی این باشگاه سوالات زیادی را در ذهن ایجاد کند که چگونه علی‌رغم وجود توافق، به زعم کارلوس کی‌روش طرف قطری زیر قولش زده و حرفش را پس گرفته است.

1758618

حالا پس از انتقادات کی‌روش نسبت به روند آماده‌سازی تیم ملی، مهدی تاج، شخصا به این پرونده ورود کرده و در جلسه امروزش با سرمربی پرتغالی به او قول داده در اسرع وقت مشکلات موجود را حل کند تا این دو مدافع به تمرینات تیم ملی بازگردند. موضوعی که به نظر می‌رسد ختم به‌خیر خواهد شد و به زودی خلیل‌زاده و کنعانی را دوباره در تمرینات تیم ملی می‌بینیم.

دیدگاه‌ها