کد خبر : 1851206 | 10 آبان 1401 ساعت 08:00 | 27.9K بازدید | 10 دیدگاه

الکسیس سانچس در پی حذفِ تاتنهام از لیگ قهرمانان

الکسیس سانچس، ستاره سابق آرسنال، امیدوار است که بتواند امشب با پیراهن المپیک مارسی باعث حذف تاتنهام از لیگ قهرمانان اروپا شود.

الکسیس سانچس در پی حذفِ تاتنهام از لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، الکسیس سانچس بین سال‌های 2014 تا 2018 عضو آرسنال بود و موفق شد در 166 دیداری که برای توپچی ها به میدان رفت 80 گل به ثمر برساند.
او تا روز آخرش در آرسنال، محبوبیت خود را بین طرفداران این تیم حفظ کرده بود اما با انتقالی جنجالی در وسط فصل به شیاطین سرخ، کام هواداران آرسنال را تلخ کرد.
در آن زمان آرسن ونگر تصمیم گرفت که این مهاجم اهل شیلی خود را با هنریک میخیتاریان معاوضه کند. نهایتا این اتفاق در ژانویه 2018 رخ داد.

در حال حاضر سانچز در مارسی توپ می زند و حالا در بازی فردا شب در استادیوم ولودروم میزبان تاتنهام خواهد بود.
او این فرصت را خواهد داشت تا با پیروزی بر تیمِ آنتونیو کونته، دشمن آرسنال را از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حذف کند.
او به خبرنگاران گفت:"من از زمانی که در آرسنال شروع به بازی کردم، علاقه زیادی به آنها داشتم و خاطرات فوق‌العاده‌ای با همه اعضای باشگاه به خصوص هواداران دارم. شکست دادن تاتنهام در هر بازی، تجربه خاصی بود و همیشه پس از آن جشن می گرفتیم و من تمام آن اتفاقات را در قلبم نگه خواهم داشت.
در مارسی تمام بازیکنان انگیزه زیادی برای دیدارِ امشب دارند و ما قصد داریم که در آن پیروز شویم. این بازی مقابل هواداران‌مان است و قطعا جو میزبانی هم به پیشرویِ ما کمک خواهد کرد."

1758652

الکسیس سانچس پس از گذراندن دورانی ناموفق در منچستر یونایتد، به اینتر پیوست و تحت نظارت کونته موفق به فتح اسکودتو شد. در دیدار فردا شب، مربی ایتالیایی به علت اخراج در بازی گذشته، حضور ندارد اما الکسیس دوران خوبش زیر نظر این مربی را فراموش نکرده است. 
"ما تجربه خوبی با هم داشتیم، اما او مربی بسیار سخت‌گیری است و اگر 100 درصد توان خود را در زمین نگذارید، شما را به راحتی برای بازی بعدی کنار می‌گذارد."

در گروه D رقابت‌ها، تاتنهام با 8 امتیاز صدرنشین است و المپیک مارسی با 6 امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد. مارسی در صورت پیروزی در این بازی 9 امتیازی می شود و بالاتر از تاتنهام در جدول قرار خواهد گرفت. دو تیم دیگرِ این گروه که 7 امتیاز دارند اسپورتینگ و فرانکفورت هستند و بازی تعیین‌کننده‌ای را جهت صعود از این گروه با هم برگزار خواهند کرد.

دیدگاه‌ها