کد خبر : 1851218 | 10 آبان 1401 ساعت 08:25 | 15.4K بازدید | 12 دیدگاه

نظر جنجالیِ مدیربرنامه اوزیل: اوبامیانگ بی‌تعصب است!

مدیر برنامه مسوت اوزیل در مصاحبه‌ای مفصل مدعی شد که موکلش بر خلاف پی‌یر امریک اوبامیانگ، پس از ترک آرسنال به خاطر علاقه‌اش به توپچی‌ها نمی‌خواست در دیگر تیم‌های انگلیسی بازی کند.

نظر جنجالیِ مدیربرنامه اوزیل: اوبامیانگ بی‌تعصب است!

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل، هافبکی خلاق آلمانی در سال 2013 به گران‌ترین خرید تاریخ آرسنال بدل شد و با مبلغ 50 میلیون یورو، رئال مادرید را به مقصد لندن ترک کرد.

اوزیل در همان فصل اول تاثیرش را در آرسنال گذاشت و به طلسم 8 ساله توپچی‌ها در کسب جام پایان داد. آنها در پایان همان فصل قهرمان FA Cup شدند.

1758636

اوزیل زیرنظر آرسن ونگر شرایط خوبی داشت اما با ورود اونای امری و سپس آرتتا، روابط میان این فوق‌ستاره و باشگاه سرد و سردتر شد.

اوزیل در اظهاراتی جنجالی قتل عامِ دولت چین علیه اقلیت اویغور مسلمان را محکوم کرد و باشگاه آرسنال نیز در واکنش به این موضوع، برای اینکه منافع تجاری‌اش در چین به خطر نیفتد، از این اظهارات فاصله گرفت و ترجیح داد نسبت به این صحبت‌ها بی‌تفاوت باشد.

اکنون دکتر ارکوت سوگوت، مدیر برنامه اوزیل، در مصاحبه با Tribal Footbal صحبت‌هایی در مورد موکل خود انجام داده و همچنین با کنایه نسبت به اوبامیانگ مطرح کرده است:"مسوت همچنان در شمال لندن محبوب است و از حضور او در این شهر استقبال می شود. او دوران حضورش در آرسنال را دوست داشت و هنوز با بازیکنانِ تیم به ویژه ساکا در ارتباط است. عشق اوزیل به آرسنال آنقدر زیاد است که او حتی حاضر نبود برای تیمِ دیگری در انگلیس بازی کند، چه برسد به تیمی رقیب مانند چلسی. همه باید بدانند که اوزیل مثل اوبامیانگ نیست. "

قابل ذکر است پس از اینکه اوبامیانگ توسط آرتتا از لیست آرسنال کنار گذاشته شد، به بارسا پیوست و پس از آن در تابستان امسال در انتقالی جنجالی و غیرمنتظره، راهیِ دیگر تیمِ لندنی یعنی چلسی شد.

چلسی و آرسنال در هفته جاری لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت. دربیِ شهر لندن در حالی آغاز خواهد شد که تیم آماده آرتتا صدر جدول را در اختیار دارد، در حالی که شاگردانِ گراهام پاتر، در آخرین بازیِ‌شان با نتیجه 4-1 متحمل شکستی سنگین از برایتون شدند.

دیدگاه‌ها