کد خبر : 1851240 | 10 آبان 1401 ساعت 10:59 | 28.2K بازدید | 6 دیدگاه

بازگشت مرد دیوانه به تیم ملی مراکش

با اعلام رسمی، عبدالرزاق حمدالله عضوی از تیم ملی مراکش در جام جهانی خواهد بود.

بازگشت مرد دیوانه به تیم ملی مراکش

به گزارش "ورزش سه" ولید الرکراکی، سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش تصمیم گرفته عبدالرزاق حمدالله، ستاره گران‌قیمت تیم فوتبال الاتحاد عربستان که مدت زیادی را در النصر توپ زد، به اردوی تیم ملی مراکش دعوت کند.

طبق اخبار موثقی که الریاضیه ادعای دریافت آن را دارد، این ستاره فوتبال مراکش قبل از حضور در اردوی تیم ملی کشورش، در کمپ المپیک آسفی در شهر رباط تمریناتش را پیگیری می‌کند تا در تاریخ ۱۳ نوامبر که اردوی آخر مراکش آغاز می‌شود، به تیم ملی این کشور ملحق شده و خودش را به الرکراکی معرفی کند‌.

1758667

عبدالرزاق که بهترین بازیکن گلزن فوتبال عربستان در سال‌های اخیر محسوب می‌شود، پیش از جام جهانی روسیه توسط هروه رنار، سرمربی وقت تیم ملی مراکش، از لیست سفر به روسیه خط خورد تا یکی از مهم‌ترین بازیکنان مراکش در روسیه مقابل ایران غایب باشد و حالا با چراغ سبز رکراکی، این فرصت برای او به دست آمده تا در جام جهانی قطر در ترکیب تیم ملی کشورش به میدان رود.

گفتنی است، شیرهای اطلس در گروه ششم جام جهانی با بلژیک، کانادا و کرواسی هم‌گروه‌اند و در نخستین بازی خود در جام جهانی قطر باید به مصاف کرواسی، نایب‌قهرمان دوره گذشته بروند.

دیدگاه‌ها