کد خبر : 1851254 | 10 آبان 1401 ساعت 11:56 | 37.4K بازدید | 11 دیدگاه

لوییس سوارز و تجربه یک جدایی دیگر این بار شیرین!

لوییس سوارز، ستاره باتجربه فوتبال اروگوئه، رسما اعلام کرد که بعد از پنج ماه از ناسیونال جدا خواهد شد.

لوییس سوارز و تجربه یک جدایی دیگر این بار شیرین!

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته و در هفته پایانی لیگ برتر اروگوئه، تیم ناسیونال موفق شد با درخشش لوئیس سوارز ۳۵ ساله، برابر لیورپول مونته ویدئو با نتیجه ۴-۱ در وقت‌های اضافی پیروز شده و قهرمانی شماره 49 خود در لیگ را جشن بگیرد. سوارز، در این دیدار دو بار موفق به گلزنی شد و تعداد گل‌های خود را در این فصل به عدد هشت رساند. لوییس سوارز که در تابستان امسال به اولین باشگاه دوران حرفه‌ای خودش برگشته بود، فاش کرد کارش در ناسیونال تمام شده و از این باشگاه جدا می شود. به نظر می‌رسد لس آنجلس گلکسی مقصد بعدی این ستاره پرافتخار خواهد بود.

1758683

لوییس سوارز گفت: "از اینکه قدم درستی برداشتم و از تجربه این لحظه و حضور در این باشگاه لذت بردم، واقعا راضی هستم و خوشحالم که دوران حضورم در ناسیونال را این‌گونه و با این قهرمانی به پایان می‌رسانم. من احساس خوشحالی و غرور می کنم، زیرا تصمیم درستی گرفته‌ام. همیشه شک و تردید در مورد تصمیم‌گیری برای هر کسی وجود دارد، اما جشن گرفتن در کنار مردم و خانواده برایم خیلی با ارزش بوده است.

من بسیار ممنون و راضی هستم، زیرا به خاطر هواداران به اینجا آمدم و حالا از انجام این کار در کنار آنها بسیار لذت می‌برم. دیگر هیچ کلمه‌ای برای قدردانی از هواداران نداشتم، جز اینکه احساس خودم را در زمین نشان دهم. یک شب فوق‌العاده برای هواداران رقم خورد و مردم لذت بردند. نه تنها هواداران ناسیونال، بلکه هواداران فوتبال اروگوئه از این شب حس خوبی پیدا کردند. بابت عشق و علاقه‌ای که از روز اول حضورم در ناسیونال تا امروز از هواداران گرفتم، برای همیشه از آنها ممنون خواهم بود."

دیدگاه‌ها