کد خبر : 1851266 | 10 آبان 1401 ساعت 12:34 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

داستان، فراتر از انتظار کشتی گرفت

امینی: طوری به قائمشهر می‌رویم که سرگروهی‌مان تهدید نشود

سرمربی تیم پتروپالایش می‌گوید با برد 9 بر یک دور رفت، هرچند نتیجه دور برگشت حساسیت کمتری برای تاکستانی‌ها دارد اما پتروپالایش با ترکیبی به قائمشهر می‌رود که سرگروهی‌اش تهدید نشود.

امینی: طوری به قائمشهر می‌رویم که سرگروهی‌مان تهدید نشود

به گزارش "ورزش سه" احسان امینی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره برد 9 بر یک تیمش مقابل تیم مدعی هوتن قائمشهر اظهار داشت: تیم بسیار خوبی را در اختیار داریم. بچه‌ها در این مسابقه هم خیلی خوب ظاهر شدند. دو سه تا از کشتی‌های 50-50 را ما گرفتیم و این روی نتیجه‌ نهایی تأثیر زیادی داشت. مثلاً مجید داستان در 61 کیلوگرم فراتر از انتظار ظاهر شد. او هم وزن کم کرده و هم دستش آسیب دیده بود. من خودم انتظار این کشتی را از او نداشتم، چون شرایطش خوب نبود. الهی روسیه بود و حبیب‌زاده هم تازه از مسابقات امیدهای جهان برگشته بود. ما مجبور شدیم از داستانِ مصدوم استفاده کنیم. اگر مجید داستان می‌باخت کشتی ما با هوتن خیلی حساس می‌شد، چون اوزان پایین بود و از آنها عقب می‌افتادیم. این برد در نتیجه‌ای که در نهایت به دست آمد خیلی مؤثر بود.

وی ادامه داد: بچه‌های ما خیلی خوب کشتی گرفتند و از همه راضی هستیم. فقط دانیال شریعتی‌نیا در آن حدی که انتظار داشتیم مبارزه نکرد. نمی‌گویم گلیج را می‌برد، چون سطح کشتی گلیج بالاتر است، اما انتظار کشتی باروحیه‌تر و نزدیک‌تری از او داشتیم. حالا چه شد که نتوانست کشتی خودش را بگیرد، خودش بهتر می‌تواند در موردش صحبت کند.

امینی در مورد مبارزه برگشت تیمش با هوتن که نوزدهم آبان در قائمشهر برگزار می‌شود، تأکید کرد: با این بردی که در دور رفت به دست آوردیم، کار ما برای صدرنشینی راحت شد. هدف ما صدرنشینی بود و خیلی به نتیجه برگشت فکر نمی‌کنیم، نه اینکه مهم نباشد، بلکه مهم این است که مسابقه برگشت ما هم طوری پیش برود که سرگروهی‌مان تهدید نشود. حتماً با کشتی‌گیران خوب به قائمشهر می‌رویم و مسابقه خوبی در پیش خواهیم داشت.

سرمربی تیم پتروپالایش در مورد وضعیت گروه دیگر که حریف نیمه نهایی تیمش از تیم‌های آن خواهد بود، گفت: آن چیزی که من از آن گروه دیدم هنوز ارنج اصلی هیچ‌کدام از دو تیم بانک شهر و ستارگان مشخص نشده است. ما از آنها هنوز ترکیب اصلی‌شان را ندیدیم. تیم ستارگان هم می‌توانست خیلی بهتر نتیجه بگیرد. قطعاً اگر اطری یا عرفان الهی را می‌گذاشت برنده بود، البته هر دو تیم کشتی‌گیران خوب‌شان را نگذاشته بودند. ضمن اینکه هر تیم هم می‌تواند از دو کشتی‌گیر خارجی استفاده کند که این هم براساس ارنج تیم مقابل جذب خواهد شد.

احسان امینی در خاتمه گفت: هرچند ارنج قطعی تیم‌ها هنوز مشخص نشده، اما این را می‌دانم که نتیجه کشتی‌ها خیلی نزدیک و حساس است. در همین مسابقه بانک شهر و ستارگان، اگر حریف عموزاد فقط یک پوئن می‌گرفت، ستارگان برنده می‌شد. در واقع پای امتیازها وسط می‌آید نه برد و باخت و این حساسیت کار را در لیگ بالا می‌برد.

دیدگاه‌ها