کد خبر : 1851295 | 10 آبان 1401 ساعت 15:15 | 22K بازدید | 9 دیدگاه

او مستحق نیمکت‌نشینی نیست

بوفون: برای وضعیت ناواس در PSG افسوس می‌خورم

جان لوئیجی بوفون، گلر افسانه‌ای فوتبال ایتالیا، معتقد است که کیلور ناواس در هر تیم دیگری می تواند دروازه‌بان ثابت باشد و شرایط سخت او را در پی اس جی درک می کند.

بوفون: برای وضعیت ناواس در PSG افسوس می‌خورم

به گزارش "ورزش سه"، فصل قبل مائوریسیو پوچتینو، مربی وقت پی اس جی، در درون دروازه از سیستم چرخشی استفاده می کرد. او سعی داشت جان لوئیجی دوناروما و کیلور ناواس را راضی نگه دارد اما در فصل جاری کریستوف گالتیه، مربی جدید پی اس جی، صراحتا گفت که گلر شماره یک تیمش دوناروماست. شرایط برای ناواس بسیار سخت شده و تلاش های او برای جدایی در تابستان هم به نتیجه نرسید.

1758723

جان لوئیجی بوفون در مورد وضعیت ناواس گفت:«دوناروما دروازه‌بان بسیار خوب و باکیفیتی است و معتقدم به شایستگی گلر ثابت پی اس جی است اما در طرف دیگر کیلور ناواس را داریم که او هم مستحق حضور در درون دروازه است. شرایط سخت او را درک می کنم و برایش متاسفم. کیلور شاید در هر تیم دیگری می تواند دروازه‌بان ثابت باشد. او قبول کرد در پی اس جی بماند و می دانم که منتظر فرصت برای اثبات توانایی هایش است.»

1696032

بوفون در مورد شانس پی اس جی برای فتح لیگ قهرمانان گفت:«هرگز نمی توان با اطمینان گفت که امسال دیگر سال قهرمانی در چمپیونزلیگ است. هفت یا هشت سال است که پی اس جی فتح لیگ قهرمانان را هدف قرار داده ولی موفق نشده است. برای قهرمانی جزئیاتی کوچک تعیین کننده‌اند. پی اس جی اما بدون شک یکی از شانس های اصلی قهرمانی است و امیدوارم موفق شوند. من یک فصل بازیکن این تیم بودم که از بهترین تجربیات فوتبالی‌ام بود.»

دیدگاه‌ها