کد خبر : 1851314 | 10 آبان 1401 ساعت 16:40 | 31.8K بازدید | 15 دیدگاه

ژوائو کانسلو:

به جدایی فکر نمی‌کنم: کجا بروم بهتر از سیتی؟

مدافع راست پرتغالی منچسترسیتی، شایعات جدایی‌اش از این باشگاه در تابستان 2023 را رد کرد. گفته می شود رئال سخت به دنبال جذب او است.

به جدایی فکر نمی‌کنم: کجا بروم بهتر از سیتی؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید تابستان امسال با جذب آنتونیو رودیگر از چلسی به صورت آزاد، خط دفاعی خود را تقویت کرد. با این حال به نظر می‌رسد که این باشگاه همچنان قصد دارد خط دفاعی خود را بیش از پیش تقویت کند و این بار نوبت پست مدافع راست است که از نظر مدیران رئال نیاز به تقویت و جذب بازیکنان بهتر دارد. ماه گذشته روزنامه اسپانیایی آاس خبر داد که مدیران این باشگاه اطمینان دارند که می‌توانند ژوائو کانسلو، مدافع پرتغالی منچسترسیتی، را در تابستان سال آینده با قراردادی به ارزش 45 میلیون پوند به خدمت بگیرند. 

1747313

این بازیکن تا سال 2027 با سیتی قرارداد دارد و به یکی از بازیکنان کلیدی پپ گواردیولا در طول چند فصل اخیر تبدیل شده است، چراکه از توانایی خلق موقعیت از خط دفاعی و همچنین انعطاف‌پذیری بالا در زمین بازی برخوردار است. 
کانسلو می‌تواند در هر دو سمت راست و چپ بازی کند که نکته بسیار مهمی برای هر مربی‌ای به حساب می‌آید. او فصل گذشته بیش از 50 بازی در تمامی رقابت‌ها برای سیتی انجام داد.

کانسلو در مصاحبه جدید خود شایعات جدایی‌اش از سیتی را رد کرد و گفت که دوست دارد سال ها برای سیتی بازی کند:«جدایی از سیتی؟ کجا بروم بهتر از سیتی باشد؟ سه سال است برای سیتی بازی می کنم و شاید در شروع مشکلاتی برای وفق دادن خودم با تیم داشتم ولی حالا کاملا بهتر شده ام. بهترین روزهای فوتبالی‌ام را زیر نظر پپ گورادیولا داشته‌ام و در سیتی احساس راحتی کامل دارم. امیدوارم سال های زیادی در سیتی به فوتبال ادامه دهم و اصلا به جدایی فکر نمی کنم.»

دیدگاه‌ها