کد خبر : 1851316 | 10 آبان 1401 ساعت 16:37 | 29.8K بازدید | 9 دیدگاه

جولیان آلوارز:

من و ارلینگ هالند بازیکنان متفاوتی هستیم

جولیان آلوارز، مهاجم جوان منچسترسیتی، مشکلی بابت بازی کردن کنار ارلینگ هالند در ترکیب این تیم ندارد.

من و ارلینگ هالند بازیکنان متفاوتی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه همه نگاه ها در فصل جدید معطوف به درخشش ارلینگ هالند در ترکیب منچسترسیتی شده، اما جولیان آلوارز، دیگر مهاجم جدید سیتیزن ها نیز عملکرد خوبی داشته و اعتماد پپ گواردیولا را جلب کرده است. در نشست خبری پیش از دیدار برابر سویا، جولیان آلوارز در مورد همبازی شدن با ارلینگ هالند و البته سبک احتمالی حریف فردا شب تیمش صحبت کرده است.

جولیان آلوارز گفت: "فشار بابت بازی کردن کنار ارلینگ هالند؟ ما خیلی متفاوت هستیم، اما هواداران باید خود را با بازی و سبک های مختلف وفق دهند. من دوست دارم در پست های مختلفی بازی کنم و  به چنین موقعیت هایی عادت کرده ام. به توانایی خود اعتماد دارم و سایر بازیکنان نیز به من همین حس را دارند.

1758771

این مسئله زیاد بازی نکردن را باید بپذیرید، زیرا من تجربه فراوانی بابت حضور در تیم های مختلف ندارم. در ریورپلاته نیز در مقاطعی به طور منظم بازی نمی کردم و در تیم ملی آرژانتین نیز این اتفاق رخ داده است. اما من همیشه تمرین می کنم تا برای حضور در زمین آماده باشم.

جایگاه سرخیو آگوئرو در تاریخ منچسترسیتی؟ همه ما می دانیم که او چه عملکردی داشته و چه دوران فوق العاده ای را در سیتی سپری کرده است. البته همه آرژانتینی های سیتی در طول تاریخ عملکرد خوبی داشته اند. وقتی وارد باشگاه منچسترسیتی شدم، دیدم که همگی چقدر به خوبی از سرخیو آگوئرو یاد می کنند.

سبک بازی احتمالی سویا؟ تیم‌های زیادی به اینجا آمده و می‌نشینند و منتظر می‌مانند تا به سمت آنها بیاییم. در این شرایط پیدا کردن فضا دشوار می شود، زیرا تراکم بازیکنان در فضای کم در زمین وجود دارد. به عنوان یک مهاجم وقتی بازیکنان زیادی در اطراف من هستند، گرفتن توپ دشوار می شود."

دیدگاه‌ها