کد خبر : 1851319 | 10 آبان 1401 ساعت 17:07 | 76.7K بازدید | 10 دیدگاه

لوکا یوویچ:

پیوستنم به رئال زود بود: عجولانه تصمیم گرفتم

لوکا یوویچ می گوید از اینکه برای رئال بازی کرده احساس غرور می کند ولی اعتراف کرد که پیوستنش به رئال زود بود.

پیوستنم به رئال زود بود: عجولانه تصمیم گرفتم

به گزارش "ورزش سه"، لوکا یوویچ، مهاجم 24 ساله و صربستانی، پس از جدایی از رئال مادرید به‌صورت آزاد به فیورنتینا پیوست و قراردادی دو ساله با گزینه تمدید برای دو فصل، با این باشگاه فلورانسی امضا کرد. یوویچ در رئال نتوانست ارزش هایش را ثابت کند ولی در فیورنتینا بیشتر بازی می کند و تا به اینجا در 18 بازی توانسته 6 گل نیز بزند. دو گل او در سری آ و چهار گل نیز در لیگ کنفرانس اروپا به ثمر رسیده است.

1745193

یوویچ قرار بود ذخیره‌ای مطمئن برای کریم بنزما باشد ولی یکی از بدترین خریدهای تاریخ رئال لقب گرفت. او در مصاحبه جدید خود گفت:«پس از فکر کردن به همه جوانب تصمیم به ترک رئال و انتخاب فیورنتینا گرفتم. پیشنهادات خوبی از تیم های بزرگتر با دستمزد بیشتر داشتم ولی برای پیوستن به فیورنتینا قید پول بیشتر را زدم. می خواستم به فرم سابقم برگردم و معتقدم با انتخاب فیورنتینا، تصمیم درستی گرفتم.»

1721878

یوویچ در مورد دلیل ترک رئال گفت:«شرایط بدی در رئال نداشتم و افتخار می کنم که برای بزرگترین باشگاه فوتبال دنیا بازی کردم. معتقدم پیوستنم به رئال زود بود و کمی عجله کردم. زمانی هم به رئال رفتم که کریم بنزما اوج گرفته بود. بنزما آنقدر متحول شد که امسال به شایستگی برنده توپ طلا شد. در ابتدا بدشانسی هم آوردم و ضمن ابتلا به کرونا چند بار هم مصدوم شدم. از رئال رفتم ولی بدون شک، تجربه بسیار بزرگ و خوبی برایم بود.»

دیدگاه‌ها