کد خبر : 1851320 | 10 آبان 1401 ساعت 16:54 | 23.4K بازدید | 7 دیدگاه

ناامیدی مدافع آلمانی از جام جهانی: از دستم خارج است!

روبین گوسنس، مدافع آلمانی اینتر، امید چندانی بابت حضور در ترکیب آلمان در جام جهانی ندارد.

ناامیدی مدافع آلمانی از جام جهانی: از دستم خارج است!

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت های متوالی و البته افت محسوس، از دلایلی بوده که روبین گوسنس بعد از حدود یک سال از انتقال از آتالانتا به اینتر، هنوز خودش را در تیم جدید نشان نداده است. به زودی لیست نهایی تیم ملی آلمان برای جام جهانی 2022 اعلام خواهد شد و روبین گوسنس که فرصت چندانی برای حضور در ترکیب اینتر در ماه های اخیر نداشته، اعتراف کرد برخی موارد از دست او خارج است. 

1758776

روبین گوسنس گفت: "هر بازیکنانی که در تیم باشگاه خود خوب عمل کند به جام جهانی می رود، اما من فکر می کنم هر بار که در لباس تیم ملی آلمان بازی کرده ام عملکرد خوبی داشته ام. بهترین شرایط برای من این است که بازی کنم و بقیه موارد خارج از کنترل من خواهد بود. از مسابقه رفت که در سپتامبر مقابل بایرن مونیخ انجام دادیم، خیلی تغییر کرده و البته بهتر شده ایم. واقعا کنجکاو هستم ببینم مقابل تیمی که در حال حاضر یکی از بهترین جهان است، چگونه بازی خواهیم کرد. بازی کردن در لیگ قهرمانان مقابل تیمی مانند بایرن مونیخ فوق العاده خواهد بود.

برای من حضور در اینجا و بازی کردن در ورزشگاه آلیانس آره نا خاص و احساسی خواهد بود. من در رقابت های یورو 2020 با لباس تیم ملی آلمان در این ورزشگاه بازی کردم و آن روز یکی از بهترین تجربیات زندگی من بود. من در این ورزشگاه مقابل پرتغال موفق به گلزنی شده و شاید همان مسابقه بود که سرنوشت دوران حرفه ای من را تغییر داد."

دیدگاه‌ها