کد خبر : 1851327 | 10 آبان 1401 ساعت 17:54 | 4.7K بازدید | 3 دیدگاه

پیولی: می‌خواهیم به اولین هدف فصل میلان برسیم

استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی میلان، تاکید کرد صعود به دور بعد لیگ قهرمانان اولین هدف فصل این تیم است.

پیولی: می‌خواهیم به اولین هدف فصل میلان برسیم

به گزارش "ورزش سه"، روسونری بعد از قبول دو شکست برابر چلسی، مقابل دینامو زاگرب پیروز شد و حالا برای صعود به دور حذفی لیگ قهرمانان به یک تساوی در خانه برابر سالزبورگ نیاز دارد. استفانو پیولی در نشست خبری پیش از این دیدار تاکید کرد بازیکنان این تیم شکست برابر تورینو در لیگ ایتالیا را فراموش کرده و آماده چالش فردا شب در لیگ قهرمانان هستند.

استفانو پیولی گفت: ارائه عملکرد درخشان و کسب موفقیت در دیدار فردا شب مقابل سالزبورگ معنای زیادی دارد، زیرا صعود به دور بعد اولین هدف ما در این فصل بوده و حالا می توانیم آن را محقق سازیم. بازیکنان تیم به خوبی می دانند چگونه چنین شرایط را در مسابقات مهمی مدیریت کنند. همه ما از شکست ابتدای مقابل تورینو در لیگ ایتالیا ناامید شده ایم، اما بازی برابر سالزبورگ در لیگ قهرمانان چالش مهم دیگری پیش روی تیم خواهد بود. ما باید بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم. آنها ویژگی های خاصی دارند و ما به عزم و اراده زیادی برای تصمیم گیری نیاز خواهیم داشت.

1742300
تمدید قرارداد با میلان تا سال 2025؟ امروز صبح مشخص شد که چه کسی از من تعریف کرد و چه کسی این کار را انجام نداد (می خندد). از بازیکنان تشکر می کنم، زیرا بدون آنها این اتفاق رخ نمی داد. بابت تمدید قرارداد خوشحالم و همیشه احساس می کردم که در باشگاه میلان مورد احترام و حمایت قرار می گیرم. 

ما می خواهیم با اهداف بلندپروازانه، میلان را تبدیل به تیمی بزرگ تر و بهتر کنیم. باید از مالکان و باشگاه تشکر کنم، اینجا احساس می کنم مورد قدردانی قرار می گیرم و این حس برای یک سرمربی بسیار مهم است.

شرایط رافائل لیائو؟ او روحیه خوبی داشته و کاملا متمرکز است. رافائل لیائو بازیکن بزرگی است و او فردا در بهترین شرایط خواهد بود و مانند بقیه تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف انجام می دهد. اگر حریفان ما انتظار داشته باشند که نمایشی مانند بازی ابتدای هفته ما مقابل تورینو تکرار شود، ناامید خواهند شد. سالزبورگ هرگز خارج از خانه شکست نخورده، اما این اتفاق برای ما رخ داده و ما از قدرت حریف خود مطلع هستیم. انگیزه های زیادی داریم و جلوی هوادارانمان بازی می کنیم، بنابراین همه چیز برای ارائه نمایشی خوب فراهم شده است."

دیدگاه‌ها