کد خبر : 1851330 | 10 آبان 1401 ساعت 18:07 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

شهره موسوی به زودی عزل می‌شود

سرنوشت عزیزی‌خادم‌ در انتظار یکی از اعضای فدراسیون!

مهدی تاج به دنبال استفاده از حق قانونی‌اش و عزل نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال است.

سرنوشت عزیزی‌خادم‌ در انتظار یکی از اعضای فدراسیون!

به گزارش “ورزش سه” بیست و هشتمین روز از فروردین ۱۴۰۱ با خبر دستگیری شهره موسوی، نایب رئیس بانوان فدراسیون برای فوتبال ایران پرحاشیه و جنجالی پیش رفت.

با این اتفاق او حق حضور در جلسات هیئت رئیسه را نداشت و هر وقت احتیاج به رای و حضورش بود، به صورت آنلاین در جلسات شرکت می‌کرد.

طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال هرگاه یکی از اعضای هیئت رئیسه در چهار جلسه رسمی غیبت داشته باشد، رئیس فدراسیون این حق را دارد تا او را عزل کرده و برای کمیته بانوان سرپرست تعیین کند تا در جلسه بعدی مجمع فدراسیون فوتبال با رای گیری، نایب رئیس سوم فدراسیون مشخص شود.

با این حال از اردیبهشت ماه تا هشتم شهریور که انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شد، اعضای هیئت رئیسه به دلیل به حد نصاب نرسیدن، جلسه رسمی برگزار نمی‌کردند.

از هشتم شهریور ماه به بعد، تا حالا دو جلسه رسمی توسط هیئت رئیسه برگزار شده و شنبه هفته آینده سومین جلسه نیز برگزار می‌شود. به همین دلیل موسوی تنها یک جلسه با عزل از پستش با رای رئیس فدراسیون و تایید اعضای هیئت رئیسه فاصله دارد.

به نظر می‌رسد با اتمام جلسه روز شنبه، اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال جلسه آتی خود را بعد از جام جهانی تشکیل دهند و به طور قطع بعد از این مسابقات عضو جدیدی به بدنه مدیریتی فدراسیون اضافه می‌شود و سکان مدیریت کمیته بانوان را در دست می‌گیرد.

دیدگاه‌ها