کد خبر : 1851332 | 10 آبان 1401 ساعت 18:13 | 9.2K بازدید | 4 دیدگاه

تاکید ستاره میلان: فردا شب اصلا نباید بترسیم!

ساندرو تونالی، ستاره ایتالیایی میلان، مدعی شد این تیم در دو سال گذشته پیشرفت زیادی را تجربه کرده است.

تاکید ستاره میلان: فردا شب اصلا نباید بترسیم!

به گزارش "ورزش سه"، روسونری در حال حاضر و پس از پنج بازی در مرحله گروهی در رده دوم قرار داشته و سه امتیاز کمتر از چلسی و یک امتیاز بالاتر از سالزبورگ کسب کرده است. فردا شب یک تساوی نیز در برابر تیم اتریشی برای صعود میلان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان کافی خواهد بود، اما ساندرو تونالی تاکید کرد آنها نباید برای کسب یک امتیاز به میدان بروند.

ساندرو تونالی گفت: "از زمان شرکت در مسابقات مقدماتی لیگ اروپا که دو سال پیش بود تا امروز، ما مسیری را طی کردیم که شایسته اش بودیم. ما از پایین شروع کرده و به اینجا رسیدیم. می دانیم که این مقطع مهمی از فصل است و برتری در بازی فردا شب به ما این شانس را می دهد که صعود کرده و به اولین هدف فصل برسیم.

1758791

نباید ترسید و فشار در چنین شرایطی عجیب نخواهد بود، زیرا می دانیم که سالزبورگ تیمی بسیار قوی با سبک بازی خاص است. ما خیلی روی عملکرد حریف و البته توانایی خودمان کار کرده‌ایم که این مهمترین مسئله است. می دانیم که برای رویارویی با چنین دیدارهایی باید ترس را کنار گذاشت.

تمدید قرارداد سرمربی؟ ما به استفانو پیولی بابت تمدید تبریک گفتیم و او شایسته این پاداش بود. ما روی عملکردی که باید ارائه دهیم تمرکز کرده و می دانیم که نباید با فکر کسب مساوی به زمین برویم. این بزرگ ترین اشتباهی است که نباید مرتکب شویم.

خاطره محبوب ساندرو تونالی در لیگ قهرمانان اروپا؟ بدون احتساب بازی های فینال، برتری 3-0 میلان مقابل منچستریونایتد در سن سیرو بهترین خاطره ام بود. آن دیدار را به بهترین شکل به یاد دارم و آن شب خیلی هیجان زده شدم."

دیدگاه‌ها