کد خبر : 1851343 | 10 آبان 1401 ساعت 18:58 | 24.3K بازدید | 2 دیدگاه

علی کریمی از قبل زیر نظر بود

کی‌روش و مراقبت از لژیونر ایرانی از راه دور!

دعوت شدن علی کریمی به تیم ملی فوتبال اتفاقی ناگهانی نیست؛ او از قبل زیر نظر کارلوس کی‌روش بود.

کی‌روش و مراقبت از لژیونر ایرانی از راه دور!

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت علی کریمی به تیم ملی فوتبال با توجه به غیبت طولانی او در اردوها شاید خبری ناگهانی برای فوتبالدوستان باشد اما در واقعیت موضوع جز این است؛ چراکه کارلوس کی‌روش از مدت‌ها قبل وضعیت این بازیکن را زیر نظر داشت.

باشگاه کایسری اسپور ترکیه در شرایطی خبر از دعوت دو بازیکن ایرانی خود به تیم ملی فوتبال داده که کریمی مدتی به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را در سوپرلیگ ترکیه همراهی کند. مصدومیت کریمی درست زمانی اتفاق افتاد که کی‌روش دوباره هدایت تیم ملی را برعهده گرفت و تیم به اردوی اتریش رفت. به همین دلیل هافبک باتجربه کایسری اسپور نتوانست در اردوی اتریش و دو مسابقه با سنگال و اروگوئه حاضر باشد.

در تمام این ایام اما علی کریمی با پزشکان تیم ملی و اعضای کادرفنی کی‌روش در ارتباط بود و سرمربی تیم ملی وضعیت این بازیکن را زیر نظر داشت. با بهبودی کریمی و بازگشت او به ترکیب کایسری اسپور حالا خیال کی روش از بابت نداشتن مصدومیت توسط این بازیکن راحت شده است. از این رو سرمربی تیم ملی بار دیگر نام بازیکنی که در گذشته علاقه زیادی به سبک بازی اش داشت را در لیست قرار داده است.

بنابراین علی کریمی یکی از لژیونرهایی خواهد بود که چند روز دیگر به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود و شانس بالایی برای قرار گرفتن در لیست نهایی نفرات ایران در جام جهانی  قطر خواهد داشت.

دیدگاه‌ها