کد خبر : 1851344 | 10 آبان 1401 ساعت 18:59 | 33.3K بازدید | 15 دیدگاه

بدون شکست در مونیخ:

بایرن مونیخ به سرسخت ترین حریف اروپایی خود رسید!

بایرن مونیخ امشب در خانه پذیرای سرسخت ترین حریف خود در اروپا خواهد بود.

بایرن مونیخ به سرسخت ترین حریف اروپایی خود رسید!

به گزارش "ورزش سه"، صعود و صدرنشینی بایرن مونیخ و دومی اینتر پیش از دیدار امشب قطعی شده، اما این دیدار همچنان از اهمیت زیادی برخوردار است. اینتر در هر سه دیدار خارج از خانه خود در مسابقات اروپایی در خانه بایرن مونیخ مقابل این تیم ها شکست ناپذیر بوده و موفق به کسب دو پیروزی و یک تساوی شده است. جالب اینجاست این بیشترین تعداد بازی خانگیِ بدون کسب پیروزی برای بایرن مونیخ مقابل یک تیم در رقابت های اروپایی محسوب می شود.

1758809

آخرین بار اینتر در سال 2011 در یک هشتم و ورزشگاه آلیانس آره نا به میدان رفت و در شرایطی که فاصله ای تا حذف نداشت، در دقایق پایانی دو بار به گل رسیده و در یکی از دراماتیک ترین شب های تاریخ باشگاه خود، موفق به صعود به دور بعد شد. اما شاگردان یولیان ناگلزمان در دیدار امشب اهداف بزرگی در سر داشته و می خواهند به رکوردی تاریخی دست یابند.

بایرن مونیخ اگر امشب اینتر را شکست دهد، برای سومین بار و بعد از فصل 2019/20 و فصل گذشته، مرحله گروهی را با 18 امتیاز کامل به پایان می رساند. هیچ تیمی تاکنون سه بار به این موفقیت دست نیافته و رئال مادرید تنها باشگاه دیگر به جز بایرن مونیخ است که دو بار این کار را انجام داده است. البته آمار و ارقام در سال های اخیر نشان می دهد که دستیابی به این هدف برای تیم میزبان غیرممکن نیست. بایرن مونیخ در هر پنج بازی خانگی اخیر خود مقابل تیم‌های ایتالیایی پیروز شده که آخرین آنها در مارچ 2021 و با نتیجه 2-1 برابر لاتزیو بوده است.

دیدگاه‌ها