کد خبر : 1851345 | 10 آبان 1401 ساعت 19:22 | 7.9K بازدید | 3 دیدگاه

گراهام پاتر: در چلسی 90 دقیقه با بحران فاصله دارید

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، تاکید کرد هدف تیمش در دیدار با دینامو زاگرب کسب پیروزی خواهد بود.

گراهام پاتر: در چلسی  90 دقیقه با بحران فاصله دارید

به گزارش "ورزش سه"، نتایج چلسی در لیگ قهرمانان با ورود گراهام پاتر تغییر کرد و حالا آنها در فاصله یک هفته مانده به پایان دور گروهی، صدرنشینی خود را نیز قطعی کرده اند. در نشست خبری پیش از بازی مقابل دینامو، گراهام پاتر مدعی شد تیمی را به زمین می فرستد که موفق به کسب پیروزی در این مسابقه شود.

گراهام پاتر گفت: "ما باید به لیگ قهرمانان و سایر تیم ها احترام بگذاریم. ما باید برای پیروزی آماده شویم، در خانه بازی می کنیم و می خواهیم دور گروهی را خوب تمام کنیم. می خواهیم به شکست آخر هفته پاسخ دهیم و من برای دیدار با دینامو زاگرب ترکیبی را انتخاب می کنیم که فکر می کنم بتواند به برتری دست یابد. در موقعیتی قرار نداریم که فقط از بازیکنان جوان در ترکیب ثابت استفاده کنیم.

1752139

ما باید سعی کنیم تیمی را انتخاب کنیم که به پیروزی برسد. ما در این مدت از بازیکنان جوان زیادی استفاده کرده ایم و آنها نیز تاثیرگذار نشان داده اند. دینامو زاگرب تیمی باهوش و خطرناک است. آنها تیمی با کیفیت بوده، در کناره ها بازیکنان توانایی داشته و از سازماندهی خوبی برخوردارند. دینامو توانسته به این مرحله برسد و ما باید برای تقابل با این تیم به خوبی آماده باشیم.

ما می خواهیم مسابقات دور گروهی را با کسب یک نتیجه خوب به پایان برسانیم. هیچ دو مسابقه ای شبیه هم نیستند و بنابراین هرگز نباید پیش بینی کنید که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. فردا شب ما در خانه بازی می کنیم و بنابراین باید تیم برتر میدان بوده، سعی کنیم موقعیت گلزنی خلق کرده و میدان‌داری کنیم.

در شغل مربیگری شما باید مراقب باشید که به چه حرف هایی گوش می دهید. مردم می توانند صحبت کرده و هر چیزی بگویند، زیرا این بخشی از زندگی است. وقتی در چنین باشگاهی هستید، تنها 90 دقیقه با بحران فاصله دارید و باید همیشه این موضوع را در پس ذهن خود قرار داده و تا جایی که می توانید هوشمندانه به مسائل نگاه کنید."

دیدگاه‌ها