کد خبر : 1851346 | 10 آبان 1401 ساعت 19:20 | 9.9K بازدید | 9 دیدگاه

در خوشی و ناخوشی: لیورپول کنار کلوپ می‌ایستد

یک روزنامه آلمانی می‌گوید با وجود نتایج دور از انتظار لیورپول در فصل جاری مدیران این باشگاه به هیچ وجه به قطع همکاری با سرمربی آلمانی‌شان فکر نمی‌کنند.

در خوشی و ناخوشی: لیورپول کنار کلوپ می‌ایستد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در روزهای گذشته دو نتیجه ضعیف در لیگ برتر به دست آورده که فشارها بر این تیم و مربی‌اش یورگن کلوپ را به مراتب بیشتر از هفته‌های گذشته افزایش داده است. شکست 1-0 مقابل ناتینگهام فارست و 2-1 مقابل لیدز باعث شد حتی یورگن کلوپ اعلام کند که شرایط بد تیمش را می‌پذیرد.

لیورپول از دوازده بازی خود در این فصل تنها 16 امتیاز جمع کرده و در رتبه نهم جدول لیگ برتر قرار دارد. نایب‌قهرمان فصل گذشته امسال با استاندارد همیشگی‌اش فاصله زیادی دارد.

1758812

اما روزنامه آلمانی بیلد در گزارشی اعلام کرد مدیران لیورپول همچنان به صورت بی قید و شرط به یورگن کلوپ اعتماد دارند و قصد دارند به همکاری با او ادامه دهند. بیلد می‌گوید مدیران لیورپول ظاهرا به این شعار که "چه در روزهای خوب و چه در روزهای بد کنار هم هستیم" اعتقاد قلبی دارند.

کلوپ هم مسلما هیچ قصدی برای کنار کشیدن ندارد. او در ماه آوریل و پیش از آنکه به پایان قراردادش نزدیک شده باشد با لیورپول تمدید کرد و در حال حاضر با مرسی‌سایدی‌ها تا سال 2026 قرارداد دارد. بیلد می‌گوید کلوپ هم با وجود شرایط ناامیدکننده این فصل مصمم است که به هدایت لیورپول ادامه دهد.

دیدگاه‌ها