کد خبر : 1851352 | 10 آبان 1401 ساعت 19:45 | 8.2K بازدید | 3 دیدگاه

رحیم استرلینگ؛

شکست اول هفته چلسی جای هیچ توجیهی ندارد

رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی چلسی، مدعی شد گراهام پاتر می خواهد بهترین پست را برای هر بازیکنی در نظر بگیرد.

شکست اول هفته چلسی جای هیچ توجیهی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی بعد از استخدام گراهام پاتر نتایج فوق العاده ای گرفته و پیش از باخت سنگین ابتدای هفته در خانه برایتون، 9 بازی را بدون شکست سپری کرد. حالا و در آستانه دیدار با دینامو زاگرب در لیگ قهرمانان، رحیم استرلینگ بابت این شکست ابراز تاسف کرده و البته اذعان داشت حضور سرمربی جدید در چلسی اثرگذار بوده است.

1758815

رحیم استرلینگ گفت: "بعد از شکست مقابل برایتون واقعا ناامید شدیم. به عنوان یک گروه، ما می دانیم که عملکرد قابل قبولی ارائه ندادیم و هیچ توجیهی وجود ندارد که با این نتیجه شکست بخوریم. سرمربی جدید تیم روی تیم تاثیر گذاشته است و ما از او یاد می‌گیریم و سعی می‌کنیم اهداف گراهام پاتر را در زمین پیاده کنیم.

احساس می کنم بهترین پست برای من حضور در پست وینگر است، اما گراهام پاتر روش فوتبال مورد نظر خود را دارد و نباید فراموش کرد او پیش فصل کامل را با ما سپری نکرد و در واقع در وسط توفان به چلسی اضافه شد. اما حالا او با تمام توان سعی می کند بهترین پست را برای هر بازیکنی پیدا کند. وقتی به تیم جدیدی می آیید، وظایف مختلف و جدیدی از شما خواسته می شود و سبک بازی کاملا متفاوت می شود. وقتی ما توپ را در اختیار داریم، من بالا بازی می کنم، اما وظیفه دفاع کردن نیز دارم. اما هر چه بیشتر در کنار محوطه جریمه باشم، برای خودم بهتر است و در این پست از فوتبال بیشتر لذت می برم."

دیدگاه‌ها