کد خبر : 1851357 | 10 آبان 1401 ساعت 19:40 | 30.1K بازدید | 18 دیدگاه

بنجامین پاوارد: بهانه جدید برای تنش بین بایرن و بارسا

یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید بارسلونا بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ را هدف گرفته و در ماه ژانویه برای خرید او اقدام خواهد کرد.

بنجامین پاوارد: بهانه جدید برای تنش بین بایرن و بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام روزنامه اسپورت، چاپ کاتالونیا، باشگاه بارسلونا به درخواست ژاوی به دنبال جذب مهره‌ای جدید در پست دفاع راست است و به این منظور بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ را هدف گرفته است.

پاوارد تا سال 2024 با بایرن قرارداد دارد ولی اسپورت می‌گوید به اطلاعاتی دست یافته که نشان می‌دهد این مدافع فرانسوی به ترک باشگاه باواریایی بی‌میل نیست.

1758828

بارسلونا در حال حاضر در پست دفاع راست با مشکل مواجه است و ژاوی نتوانسته مدافع مد نظرش برای این پست را مشخص کند. با اینکه سرخی روبرتو در فصل جاری یازده بار در این پست به میدان رفته ولی قرارداد او در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و همین باعث نگرانی بارسا شده است.

بارسایی‌ها امسال تابستان هکتور بیرین را از آرسنال به خدمت گرفتند تا مشکل این پست را حل کنند اما او در این فصل تنها چهار بار به میدان رفته و این نشان می‌دهد که ژاوی از عملکرد بیرین راضی نیست.

مشکلات ژاوی در این پست تا حدی قابل توجه است که ژول کنده فرانسوی که پست تخصصی‌اش دفاع وسط است به درخواست او چند بار به عنوان دفاع راست وارد زمین شده است.

اسپورت می‌گوید ژاوی به مدیران بارسا اطلاع داده که جذب یک دفاع راست خوب اولویت اول تیمش است و باشگاه کاتالان بنجامین پاوارد را به عنوان گزینه اول انتخاب کرده و در ماه ژانویه برای جذب او با بایرن مذاکره خواهد کرد.

دیدگاه‌ها