کد خبر : 1851362 | 10 آبان 1401 ساعت 20:27 | 99.4K بازدید | 24 دیدگاه

هالند وایکینگ می‌شود: استقبال از مدل موی جدید ارلینگ

تصاویر جدیدی از ارلینگ هالند که او را با مدل مویی جدید نشان می‌دهد با استقبال هواداران منچسترسیتی مواجه شده است.

هالند وایکینگ می‌شود: استقبال از مدل موی جدید ارلینگ

به گزارش "ورزش سه"، در ویدیویی که از برگزاری مراسم هالوین در باشگاه منچسترسیتی منتشر شده ارلینگ هالند، ستاره نروژی این تیم، با مدل موی جدید دیده می‌شود و این تغییر در ظاهر او با استقبال هواداران سیتی مواجه شده است.

1758837

در ویدیوی منتشر شده کالوین فیلیپس، هافبک انگلیسی سیتی، در راهروی ورود محل تمرین منچسترسیتی درحالیکه ماسک ترسناک به چهره دارد منتظر است تا با ورود دیگر بازیکنان تیم آنها را بترساند. در بخشی از ویدیو به محض ورود هالند، کالوین فیلیپس به دنبال او می‌دود ولی ستاره نروژی که مشخص است از این حرکت او نترسیده تنها به هم‌تیمی‌اش می‌خندد.

1758838

اما چیزی که این ویدیو را برای هواداران جالب کرده مدل موی جدید ارلینگ هالند است. این ستاره گلزن نروژی همیشه با موهای دم‌اسبی دیده شده بود اما در این تصاویر او را با موهای بافته شده می‌بینیم.

1758840

یک هوادار منچسترسیتی در واکنش به ظاهر جدید هالند نوشت:" ارلینگ، همین مدل مو را حفظ کن لطفا".

1758839

یک هوادار دیگر در توییتر نوشت:" مدل موی واکینیگی هالند عالی است. او حتما باید با این موها در یک بازی به زمین برود. شک ندارم با این موها بیشتر گل می‌زند".

کاربر دیگری هالند را به ستاره‌های سینما تشبیه کرد و نوشت:" انگار هالند را از صحنه فیلمبرداری یک فیلم هالیوودی برداشته‌اند. اینطوری بهتر است ارلینگ".

دیدگاه‌ها