کد خبر : 1851366 | 10 آبان 1401 ساعت 20:59 | 7.6K بازدید | 14 دیدگاه

گوندوگان: رسیدن به فینال CL مسئولیت سیتی است

ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی منچسترسیتی، می‌گوید تیمی با کیفیت سیتی باید به فینال لیگ قهرمانان برسد و این برای سیتیزن‌ها یک مسئولیت است.

گوندوگان: رسیدن به فینال CL مسئولیت سیتی است

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فرداشب در حالی در آخرین بازی خود در مرحله گروهی چمپیونزلیگ، در ورزشگاه خانگی‌اش به مصاف سویا می‌رود که صعود خود از مرحله گروهی را قطعی کرده است.

1758846

با اینکه شاگردان پپ گواردیولا هفته گذشته در لیگ قهرمانان در مقابل بوروسیا دورتموند با تساوی بدون گل متوقف شدند ولی آنها با 11 امتیاز از 5 بازی صدرنشین گروه‌شان هستند و پیروزی در چهار بازی قبلی باعث شده خیال‌شان از بابت صعود به مراحل حذفی راحت باشد.

ایلکای گوندوگان، هافبک آلمانی منچسترسیتی، که در بازی مقابل دورتموند به عنوان کاپیتان سیتی در زمین حضور داشت می‌گوید تیمی با کیفیت سیتی حتما باید به فینال چمپیونزلیگ برسد. او که بازیکنی آلمانی با اصالت ترکیه‌ای است می‌گوید حضور در فینال چمپیونزلیگ این فصل که در استانبول برگزار خواهد شد برای او اهمیت ویژه‌ای دارد.

1758847

گوندوگان امروز در مصاحبه‌ای با سایت یوفا گفت:" همه با دیدن بازی‌های سیتی متوجه شده‌اند که ما چقدر باکیفیت هستیم. با این کیفیت رسیدن به فینال لیگ قهرمانان مسئولیت ما است و حتما باید به واقعیت تبدیل بشود. فینال چمپیونزلیگ در سال 2023 در استانبول برگزار می‌شود و این برای من اتفاق خاصی خواهد بود.

در مورد ارلینگ هالند باید بگویم او چیزهای زیادی به تیم ما اضافه کرده. او دارایی باارزشی است که جای خالی‌اش در چند سال گذشته در تیم ما حس می‌شد. مهاجمی با قدرت بدنی و شم گلزنی بالا که سریع هم هست. ارلینگ همیشه حس می‌کند که توپ کجا فرود می‌آید و خیلی تمیز کار را تمام می‌کند".

دیدگاه‌ها