کد خبر : 1851371 | 10 آبان 1401 ساعت 21:48 | 25K بازدید | 12 دیدگاه

کابوس فرانسه: بنزما و کیمپمبه به جام جهانی می‌رسند؟

درحالیکه تیم ملی فرانسه انگولو کانته و پل پوگبا را در قطر قطعا در اختیار نخواهد داشت اعلام مصدومیت پرسنل کیمپمبه و ابهام در رسیدن کریم بنزما کابوس این تیم را تاریک‌تر کرده است.

کابوس فرانسه: بنزما و کیمپمبه به جام جهانی می‌رسند؟

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پاری سن ژرمن دقایقی پیش تایید کرد که پرسنل کیمپمبه، ملی‌پوش فرانسوی این تیم، با مصدومیت جدیدی از ناحیه آشیل پا مواجه شده است. کیمپمبه پیش از این هم از ناحیه عضله ران مصدوم بود و هفت هفته گذشته را از دست داده بود.

1758853

این خبر بیشتر از آنکه برای پاری سن ژرمن نگران‌کننده باشد دیدیه دشان و تیم ملی فرانسه را نگران خواهد کرد. تیمی که باید از روز 22 نوامبر یعنی نزدیک به سه هفته دیگر در الوکره قطر تلاش برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در جام جهانی را آغاز کند.

تا این لحظه قطعی است که فرانسوی‌ها در قطر دو ستاره خود انگولو کانته و پل پوگبا را در اختیار نخواهند داشت.

با اینکه پی‌اس‌جی زمان دقیق بازگشت کیمپمبه به میادین را اعلام نکرده ولی مشخص است که حتی اگر او نزدیک به جام جهانی بتواند به تیم دشان اضافه شود در قطر با آمادگی کامل در اختیار او نخواهد بود.

1758854

این شرایط درمورد کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید هم صادق است. با اینکه خبرهای امیدوارکننده‌ای از تمرین‌های بنزما در رئال به گوش می‌رسد ولی دشان هنوز نمی‌داند که آیا این مهاجم را در قطر در شرایط آمادگی کامل در اختیار خواهد داشت یا نه.

دیدگاه‌ها