کد خبر : 1851372 | 10 آبان 1401 ساعت 22:01 | 15.9K بازدید | 31 دیدگاه

کولیبالی: قول می‌دهم چلسی قهرمان لیگ برتر شود

کالیدو کولیبالی، ستاره سنگالی چلسی، به هواداران قول داد که این تیم با وجود فاصله 10 امتیازی با آرسنال صدرنشین در پایان فصل قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

کولیبالی: قول می‌دهم چلسی قهرمان لیگ برتر شود

به گزارش "ورزش سه"، تا پیش از بازی این هفته چلسی مقابل برایتون که با شکست شوکه‌کننده آبی‌ها در مقابل تیم قبلی سرمربی‌شان گراهام پاتر همراه شد چلسی مدتی بود نتایج امیدوارکننده‌ای می‌گرفت. آبی‌های لندن در 9 بازی که گراهام پاتر را روی نیمکت می‌دیدند شش بار پیروز شده و سه تساوی به دست آورده بودند.

شکست سنگین مقابل برایتون اما هواداران را دوباره نگران تیم‌شان کرده است. اما کالیدو کولیبالی می‌گوید گراهام پاتر چنان اعتماد به نفسی به تیم تزریق کرده که او شک ندارد چلسی می‌تواند قهرمان این فصل شود.

این صحبت‌های کولیبالی در حالی مطرح می‌شود که آرسنال در حال حاضر با اختلاف 10 امتیاز با چلسی صدرنشین است و شاگردان پاتر در رتبه ششم جدول قرار دارند.

1758855

کولیبالی در گفتگو با روزنامه ایتالیایی کوریره دلاسرا گفت:"جام قهرمانی لیگ برتر در پایان فصل به چلسی می‌رسد. من می‌خواهم در این تیم تاریخسازی کنم.

من زمانی به چلسی رسیدم که سرمربی قبلی تمام تلاشش را برای خریدم کرده بود و به مدیران گفته بود کولیبالی را به هر قیمتی شده می‌خواهد. ولی او خیلی زود از باشگاه رفت. هم توخل و هم گراهام پاتر با دفاع سه نفره بازی می‌کنند ولی من در ناپولی به دفاع چهارنفره عادت کرده بودم. این هم تجربه دیگری است که به کارم خواهد آمد. یادگیری هرگز تمام نمی‌شود".

دیدگاه‌ها