کد خبر : 1851382 | 11 آبان 1401 ساعت 00:00 | 7.4K بازدید | 13 دیدگاه

گالتیه: امیدواریم امسال سال قهرمانی پی‌اس‌جی باشد

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، در آستانه دیدار فرداشب تیمش مقابل یوونتوس در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

گالتیه: امیدواریم امسال سال قهرمانی پی‌اس‌جی باشد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن فردا در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در یک بازی خارج از خانه با یوونتوس دیدار خواهد کرد. پاریسن ژرمن و بنفیکا از این گروه صعود کرده‌اند و دیدار فردا مقابل یوونتوس برای شاگردان گالتیه تشریفاتی است.

گالتیه پیش از دیدار فردا شب پی‌اس‌جی در تورین به خبرنگاران گفت:

1758892

امیدهای پاری سن ژرمن برای قهرمانی در چمپیونزلیگ
ما امسال انتظارهای بزرگی داریم. تیمی پر از قهرمان‌های بزرگ و باتجربه که می‌تواند برای فتح مهم‌ترین جامها تلاش کند. متاسفانه ما تا کنون این جام بااعتبار را به دست نیاورده‌ایم. قهرمانی در چمپیونزلیگ فوق‌العاده سخت است و شما با بازی‌هایی عجیب و غریب روبرو هستید که نتیجه هر لحظه می‌تواند تغییر کند. پی‌‌اس‌جی یکی از مدعیان اصلی است و امیدواریم امسال سال قهرمانی ما باشد.

صعود از مرحله گروهی پیش از هفته ششم
صعود به مرحله یک هشتم برای ما یک مسئولیت بود که باید حتما انجام می‌شد. اینکه صدرنشین بشویم خیلی مهم است به خصوص به خاطر نقشی که در قرعه‌کشی خواهد داشت. این هدف مهم ما در حال حاضر است و روی آن تمرکز داریم.

این را فراموش نمی‌کنیم که یوونتوس با اینکه حذف شده می‌خواهد به لیگ اروپا صعود کند. آنها برای رسیدن به این هدف با چنگ و دندان می‌جنگند. با باشگاهی تاریخی و پرغرور روبرو هستیم و نباید آنها را دست کم بگیریم.

دیدگاه‌ها