کد خبر : 1851386 | 11 آبان 1401 ساعت 00:20 | 37.3K بازدید | 5 دیدگاه

ضربه شدید به سر سون: نگرانی در تاتنهام و کره (عکس)

برخورد شدید سون هیونگ مین از ناحیه سر به یک بازیکن مارسی در جریان دیدار این تیم با تاتنهام باعث مصدومیت ستاره کره‌ای و بیرون رفتن او از زمین مسابقه شد.

ضربه شدید به سر سون: نگرانی در تاتنهام و کره (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت شدید سون هیونگ مین از ناحیه سر در جریان دیدار تاتنهام و مارسی در هفته ششم لیگ قهرمانان، هواداران کره جنوبی را در آستانه جام جهانی نگران کرده است.

البته با توجه به اینکه سون با پای خود زمین مسابقه را ترک کرد و تعویض شد بعید است مصدومیت او به گونه‌ای باشد که برای مدتی قابل توجه نتواند به میدان برود. احتمالا علت تعویض او به دلیل حساسیتی باشد که نسبت به سلامت فوتبالیست‌ها بعد از برخورد آنها از ناحیه سر وجود دارد.

سون هیونگ مین در نیمه اول دیدار تاتنهام و مارسی از ناحیه سر با شانسل امبمبا برخورد کرد و نقش زمین شد. بازی به مدت چند دقیقه متوقف شد و کادر پزشکی داخل زمین به وضعیت ستاره کره‌ای رسیدگی می‌کرد. الکسیس سانچس، بازیکن مارسی، در این مدت بالای سر سون ایستاده بود و با نگرانی رسیدگی به او را تماشا می‌کرد.

1758901
1758902

اما سون نتوانست به بازی ادامه دهد و درحالیکه دستیاران تاتنهام زیر بغلش را گرفته بودند زمین را ترک کرد. بر اساس قوانین لیگ برتر اگر پزشکان به این نتیجه برسند که شدت ضربه به سر سون هیونگ مین به اندازه‌ای بود که حفظ تعادل را برای او مشکل کرده این ستاره تاتنهام دست‌کم به مدت شش روز نباید بازی کند. در نتیجه او حداقل بازی روز یکشنبه تاتنهام مقابل لیورپول را از دست خواهد داد.

1758903
1758904

دیدگاه‌ها