کد خبر : 1851390 | 11 آبان 1401 ساعت 01:27 | 11.5K بازدید | 16 دیدگاه

ویکتوریا پلژن 2-4 بارسا: فقط برای دلخوشی!

بارسلونا در آخرین دیدارش در رقابت‌های این فصل چمپیونزلیگ با نتیجه 4-2 ویکتوریا پلژن را شکست داد.

ویکتوریا پلژن 2-4 بارسا: فقط برای دلخوشی!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژاوی که از پیش حذف شان از رقابت های این فصل لیگ قهرمانان قطعی شده بود، در دیدار امشب کاملا برتر از حریف بودند و به یک پیروزی پرگل رسیدند تا وداع آبرومندانه‌ای با این رقابت ها داشته باشند.
بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و تنها 6 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسید. روی پاس فران تورس بود که آنسو فاتی صاحب موقعیت شد اما ضربه او اگرچه از زیر دست دروازه‌بان میزبان عبور کرد ولی تقریبا روی خط دروازه متوقف شده بود که مارکوس آلونسو زودتر از مدافع ویکتوریا پلژن خود را به آن رساند و با یک ضربه ساده کار را تمام کرد.

1758936

بعد از این گل هم برتری بارسا ادامه پیدا کرد و تنها یک دقیقه بعد رافینیا می توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما او که با پاس فران تورس صاحب موقعیت شده بود، ضربه‌اش را از بالای دروازه به بیرون زد.
در ادامه بازی متعادل‌تر شد و تیم میزبان هم پیش کشید تا اینکه در دقیقه 21 چیزی نمانده بود که چوری یکی از گل های خورده ویکتوریا پلژن را جبران کند اما ضربه او به تیر دروازه بارسا برخورد کرد.
یک دقیقه بعد پیلار که پشت محوطه جریمه بارسا صاحب موقعیت شده بود، با یک ضربه محکم شانس خود را امتحان کرد اما توپ دقیقا به جایی رفت که اینیاکی پنیا حضور داشت.
حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و هر یک صاحب موقعیت‌های خوبی شدند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند تا اینکه در دقیقه 44 فران تورس گل دوم بارسا را به ثمر رساند. روی پاس بلند فرانک کسیه به پشت مدافعان ویکتوریا پلژن بود که جوردی آلبا با ضربه سر توپ را برای فران تورس آماده کرد و او هم با یک ضربه مطمئن اختلاف را به دو گل افزایش داد. 

1758937

در ثانیه های باقی مانده نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با برتری 2-0 بارسا به پایان رسید. 

 نیمه دوم را تیم میزبان بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. برخورد فران تورس با چوری در محوطه جریمه بارسا را داور خطا تشخیص داد و اعلام ضربه پنالتی کرد. خود چوری پشت توپ قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت اینیاکی پنیا، دروازه بارسا را باز کرد.

1758939

اما تنها سه دقیقه بعد، بارسا بار دیگر اختلاف را به دو گل افزایش داد. روی یک حمله سریع بود که همکاری فران تورس و رافینیا باعث شد تا مهاجم اسپانیایی صاحب موقعیت شود و با یک بغل پای مطمئن کار را تمام کند.
حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و بعد از اینکه یکی دو موقعیت خوب دیگر را از دست دادند، در دقیقه 63، ویکتوریا پلژن بار دیگر به گل رسید. روی ارسال دقیق آدام ولکونووا از سمت چپ بود که چوری با یک پرش خوب و ضربه سری دقیق، دومین گل خود و تیمش را به ثمر رساند.

1758938

بعد از این گل بازیکنان بارسا که خطر را احساس کرده بودند، پیش کشیدند و در دقیقه 75 توانستند به گل چهارم برسند. پاس عالی رافینیا به پشت مدافعان بارسا به پابلو تورره رسید و او هم با یک شوت پای چپ غیرقابل مهار، گل چهارم را به نام خود کرد.
در دقایق پایانی این تیم میزبان بود که پیش کشید و در دقیقه 82 چیزی نمانده بود که بار دیگر اختلاف را به حداقل کاهش بدهند اما ضربه ژیرکا به تیر دروازه بارسا برخورد کرد.
تلاش بازیکنان ویکتوریا پلژن برای رسیدن به گل های بعدی در نهایت ثمری نداشت و بازی با برتری 4-2 به پایان رسید تا آبی‌واناری‌ها با خاطره‌ای خوب راهی لیگ اروپا شوند.
 

دیدگاه‌ها