کد خبر : 1851391 | 11 آبان 1401 ساعت 01:29 | 11.9K بازدید | 10 دیدگاه

لیورپول 2-0 ناپولی: پیروزی اما نه معجزه

لیورپول در دیداری دشوار و با دو گل دقایق پایانی برابر ناپولی 0-2 پیروز شد.

لیورپول 2-0 ناپولی: پیروزی اما نه معجزه

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در شبی که برای صدرنشینی به برتری با اختلاف حداقل سه گل نیاز داشت، در خانه برابر این تیم با دو گل محمد صلاح و داروین نونیز به پیروزی رسید و در نهایت در همان رده دوم گروه خود قرار گرفت.

لیورپول بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود و روی پاس محمد صلاح و حرکت کورتیس جونز در گوشه محوطه جریمه فرصت داشت به گل اول دست یابد، اما زاویه این بازیکن بعد از جا گذاشتن دروازه‌بان تنگ شد و ضربه جونز به بیرون رفت.

1758913

در دقیقه 15 و روی ناهماهنگی مدافعان ناپولی بود که بابی فیرمینو در تیر دوم می توانست دروازه این تیم را باز کند، اما غفلت ستاره برزیلی منجر به از دست رفتن موقعیت شد.

در اواسط نیمه اول و با حرکت فابینیو و اثرگذاری بابی فیرمینو باز هم این لیورپول بود که می توانست به گل اول برسد، اما ضربه سر کورتیس جونز از مقابل دروازه دقیق نبود و از بالای دروازه ناپولی به بیرون رفت.

در دقیقه 42 محمد صلاح از سمت راست حرکت کرد و می توانست دروازه ناپولی را باز کند، اما ضربه او را مرت به زیبایی مهار کرد و نیمه نخست علیرغم برتری نسبی لیورپول با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

ناپولی نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال دی لورنزو می توانست توسط کواراتسخلیا به گل اول برسد، اما ابراهیما کوناته با حضوری به موقع دروازه لیورپول را نجات داد.

1758914

در ادامه و در دقیقه 57 این اوستیگارد بود که در مرکز محوطه جریمه لیورپول و با ضربه سر توانست آلیسون بکر را مغلوب کند، اما داور بعد از بازبینی آفساید اعلام کرد و این گل را مردود دانست.

دقایقی بعد این بار دی لورنزو با ارسال از سمت راست فرصت خوبی برای گلزنی ناپولی ایجاد کرد، اما ضربه کواراتسخلیا دقیق نبود و آلیسون بکر با عکس‌العملی خوب این توپ را دفع کرد.

اما در دقیقه 85 لیورپول بالاخره به گل اول دست یافت. ضربه سر داروین نونیز توسط مرت برگردانده شد و در ادامه محمد صلاح در مقابل دروازه حضور یافته و در ریباند موفق شد دروازه ناپولی را باز کند. اما در دقیقه 98 بود که این بار روی ریباند ضربه ویرژیل فن دایک، داروین نونیز توانست گلزنی کند و در نهایت، این دیدار با برتری 0-2 لیورپول به اتمام رسید.

دیدگاه‌ها