کد خبر : 1851401 | 11 آبان 1401 ساعت 02:08 | 12.2K بازدید | 8 دیدگاه

کلوپ: یک فرق بزرگ با بازی رفت داشتیم

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، نمایش امشب تیمش مقابل ناپولی را درخشان توصیف کرده است.

کلوپ: یک فرق بزرگ با بازی رفت داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که در دیدار رفت و در ایتالیا 1-4 مغلوب ناپولی شده بود، امشب توانست انتقام بگیرد و با دو گل دقایق پایانی محمد صلاح و داروین نونیز، این حریف آماده را در آنفیلد شکست دهد. یورگن کلوپ، سرمربی باتجربه لیورپول، تاکید کرد تیمش نسبت به بازی رفت حوصله بیشتری به خرج داده و بازیکنان لیورپول نمایش شجاعانه ای برابر ناپولی داشتند.

یورگن کلوپ گفت: "ما باید همیشه جمع و جور و فشرده عمل کنیم و ناپولی یک تیم واقعی محسوب می شود. ما در بازی رفت در خانه این تیم از صبر و حوصله کافی در جریان 90 دقیقه برخوردار نبودیم، اما عملکرد لیورپول در مسابقه امشب نسبت به دور رفت خیلی بهتر بود و من از این بابت واقعا خوشحالم.

1758942

من امشب شجاعت بالایی در تیم دیدم. کسب 15 امتیاز در این گروه آنهم با توجه به شروعی که داشتیم، واقعا دیوانه کننده است. من به وضوح از عملکرد تیم در این دیدار راضی بودم. با توجه به عملکردی که ناپولی در این فصل ارائه داده، بازیکنان لیورپول واقعا خوب بازی کردند و این لحظه برای من بسیار خوشحال کننده است.

من واقعا امشب از نمایش لیورپول لذت بردم و حتی اگر به گل برتری نمی رسیدیم نیز همین حس را داشتم. ما واکنش بسیار خوبی به اتفاقات مسابقه نشان دادیم و این فشرده بازی کردن است که می تواند سرنوشت یک بازی را رقم بزند. کورتیس جونز نیز امشب هم در امور دفاعی و هم در بخش حمله بسیار خوب عمل کرده و نمایش راضی کننده ای در ترکیب لیورپول ارائه داد.

مردود شدن گل ناپولی در نیمه دوم؟ من شنیدم برخی از مشکلات فنی در مورد VAR وجود داشت و به همین دلیل تصمیم گیری در مورد این صحنه اینقدر طول کشید. من صحنه گل اول ندیدم، اما فکر می کنم بعد از مدت طولانی آنها احتمالا توانستند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند."

دیدگاه‌ها