کد خبر : 1851402 | 11 آبان 1401 ساعت 02:17 | 6.8K بازدید | 4 دیدگاه

اینزاگی: از عملکرد اینتر مقابل این تیم قدرتمند راضی‌ام

سیمونه اینزاگی، سرمربی جوان اینتر، از عملکرد تیمش علیرغم شکست مقابل بایرن مونیخ رضایت دارد.

اینزاگی: از عملکرد اینتر مقابل این تیم قدرتمند راضی‌ام

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب در شرایطی با نتیجه 0-2 مغلوب بایرن مونیخ شد که شروع بهتری نسبت به حریف داشته و در دقایق ابتدایی چند فرصت خوب را برای گلزنی از دست داد. سیمونه اینزاگی صعود از این گروه دشوار را مثبت توصیف کرده و ابراز امیدواری کرد اینتر در بازی هفته بعد برابر یوونتوس نیز نتیجه خوبی بگیرد.

سیمونه اینزاگی گفت: "ما در گروه سختی قرار داشته و موفق شدیم به دور بعدی صعود کنیم. از اینکه نمایش خوبی مقابل تیمی بسیار قدرتمند ارائه دادیم راضی هستیم و تیم تا پایان 90 دقیقه تلاش کرد همچنان در جریان مسابقه باقی بماند. در نیمه اول نیکولو بارلا و لائوتارو مارتینز موقعیت هایی داشتند و آن صحنه نیز پنالتی اعلام نشد. در ادامه نیز به دلیل بی دقتی گل خوردیم، اما سعی کردیم در بازی باقی بمانیم و در مجموع یک نمایش خوب را رقم زدیم. امشب هر تغییری که ایجاد کرد، بازیکنان جانشین باز هم وظیفه خود را به خوبی انجام دادند و من از این بابت بسیار خوشحال هستم.

1756852

عدم اعلام پنالتی در دقایق ابتدایی به سود اینتر؟ معمولا وقتی داور برای بازبینی صحنه فراخوانده می شود، تصمیم خود را تغییر می دهد، این بار این اتفاق رخ داد. با این پنالتی، شاید جریان بازی به طور کل تغییر می کرد. حالا یکشنبه یک چالش بسیار مهم در مقابل یوونتوس در پیش داریم و بعد از آن نیز منتظر سه دیدار سخت دیگر قبل از تعطیلات خواهیم بود.

قطعا هفته بعد بازی سختی داریم و می خواهیم این مقطع را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم. باید روند خود در لیگ را ادامه دهیم، زیرا در ابتدای فصل خیلی امتیاز از دست دادیم. برنامه تیم تا جام جهانی آسان نیست، اما باید تا حد ممکن امتیازات لازم را کسب کنیم.

استمرار مصدومیت روملو لوکاکو؟ متاسفم که این اتفاق رخ داد، چون لوکاکو بازیکن بسیار مهمی برای اینتر است و حضورش مفید خواهد بود. حالا ما منتظر بازگشت روملو به ترکیب خواهیم بود و او می تواند شرایط تیم را بهتر کند."

دیدگاه‌ها