کد خبر : 1851403 | 11 آبان 1401 ساعت 02:26 | 7.9K بازدید | 11 دیدگاه

اعتراف ناگلزمان: داور می‌توانست برای اینتر پنالتی بگیرد

یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ، مدعی شد صحنه برخورد توپ به دست سادیو مانه، مشکوک بوده است.

اعتراف ناگلزمان: داور می‌توانست برای اینتر پنالتی بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد فوق العاده بایرن مونیخ در این فصل لیگ قهرمانان و در مرحله گروهی امشب نیز ادامه یافت و آنها موفق شدند علیرغم غیبت بسیاری از بازیکنان اصلی، در خانه خود برابر اینتر با دو گل به برتری دست یابند. یولیان ناگلزمان، سرمربی آلمانی بایرن مونیخ، تاکید کرد اگر این تیم در ادامه تورنمنت به مراحل پایانی نرسد، این صدرنشینی مقتدرانه معنایی برای بایرن نخواهد داشت.

یولیان ناگلزمان گفت: "ما در تمامی دیدارهای مرحله گروهی این فصل بسیار خوب بازی کردیم، اما اگر در مرحله حذفی نتیجه مورد نظر خود را نگیریم، این رتبه اول در مرحله گروهی برای ما هیچ معنایی نخواهد داشت. ما باید از سال گذشته فراتر رفته و به مراحل بالاتر برسیم و با روحیه فعلی بازیکنان تیم، من مطمئن هستم که این اتفاق رخ خواهد داد.

1758943

در طول دیدار با اینتر شاهد ارائه عملکرد بسیار خوب و پخته ای از سوی بازیکنان بایرن مونیخ بودیم. بازیکنانی که قبل از دیدار امروز فرصت چندانی برای ارائه توانایی های نداشتند، برابر اینتر خیلی خوب عمل کردند. 

در نهایت ما یک تیم بسیار جوان در زمین و با حضور بازیکنانی چون رایان گراونبرخ، یوسیپ استانیشیچ و ماتیس تل داشتیم. این یک بازی و نشانه خیلی خوب برای ما بود. حالا احساس می کنم به عنوان سرمربی بایرن مونیخ می توانم بدون کاهش کیفیت تیمی، بازیکنان اصلی خود را تغییر داده و به نتیجه مورد نظر نیز دست پیدا کنم.

تصمیم بحث برانگیز نیمه اول و عدم اعلام پنالتی روی صحنه هند سادیو مانه؟ من فکر می کنم شما می توانید این صحنه را پنالتی اعلام کنید. اما این داور است که از قوانین به خوبی آگاهی دارد. او دو دقیقه و نیم صحنه را تماشا کرد و تصمیم خود را گرفت و تمام ماجرا همین بود."

دیدگاه‌ها