کد خبر : 1851404 | 11 آبان 1401 ساعت 02:28 | 47.2K بازدید | 6 دیدگاه

شبی که طارمی انتقام سعید عزت را از سیمئونه گرفت!

پورتو امشب موفق شد با درخشش مهدی طارمی، 2-1 اتلتیکو مادرید را شکست بدهد و این تیم از رقابت‌های اروپایی این فصل حذف شد.

شبی که طارمی انتقام سعید عزت را از سیمئونه گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، پیش از دیدارهای امشب مشخص شده بود که اتلتیکو مادرید شانسی برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان ندارد اما شاگردان سیمئونه امیدوار بودند که با کسب پیروزی یا حداقل مساوی در دیدار امشب، بالاتر از بایرلورکوزن راهی لیگ اروپا شوند.
اما در ورزشگاه دراگائو خیلی زود مشخص شد که سفید و قرمزها کار دشواری دارند. مهدی طارمی در دقیقه 5 دروازه اتلتیکو را باز کرد تا سیمئونه تقریبا 90 دقیقه کامل با استرس زیاد و چهره ای درهم کشیده شاهد سقوط تیمش باشد. به این ترتیب، ستاره ایرانی پورتو نه تنها باعث شد تیمش به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شود، بلکه به نوعی انتقام هم تیمی اش در تیم ملی را هم از سیمئونه گرفت.

1758945
1758946
1758947

سعید عزت اللهی که در 17 سالگی راهی اتلتیکو مادرید شد، در یکی از مصاحبه‌هایش از آن دوران تعریف کرده بود که رابطه گرمی با سرمربی آرژانتینی اتلتیکو برقرار کرده بود و سیمئونه و دستیارش ژرمن بورگوس چند باری هم سر به سر او گذاشته بودند. از جمله یک بار سیمئونه در تمرین عزت اللهی را صدا می کند و تظاهر می کند که مشغول دادن دستورات تاکتیکی است اما سعید علی رغم اینکه کمی اسپانیایی یاد گرفته بود، چیزی از صحبت های سرمربی اش متوجه نمی شود و بعدا مشخص می شود که سیمئونه و بورگوس برای اذیت کردن ستاره ایرانی، به زبان محلی آرژانتینی مشغول صحبت بودند.
اما امشب در مواجهه با یک ستاره ایرانی دیگر، سیمئونه نه تنها فرصتی برای خندیدن پیدا نکرد که یکی از غمگین‌ترین شب‌هایش را در رقابت های اروپایی پشت سر گذاشت.
 

دیدگاه‌ها