کد خبر : 1851405 | 11 آبان 1401 ساعت 02:38 | 12K بازدید | 11 دیدگاه

محمد صلاح: یکی از بهترین تیم‌های جهان را بردیم

محمد صلاح ابراز امیدواری کرد برتری لیورپول مقابل ناپولی به این تیم اعتماد به نفس بیشتری بدهد.

محمد صلاح: یکی از بهترین تیم‌های جهان را بردیم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب و در دیداری دشوار، با دو گل محمد صلاح و داروین نونیز در ورزشگاه آنفیلد از سد ناپولی گذشت و البته علیرغم این برتری نیز در رده دوم جدول گروهش قرار گرفت. محمد صلاح اعتراف کرد نتایج لیورپول در لیگ برتر خوب نیست و این پیروزی می تواند در ادامه فصل به بازیکنان این تیم کمک کند.

محمد صلاح گفت: "پیروزی در برابر یکی از بهترین تیم های جهان و یکی از بهترین مربیان حال حاضر دنیای فوتبال، همیشه احساس خوبی به شما می دهد، اما ما باید به این مسیر ادامه دهیم. این یک نتیجه خوب برای لیورپول بوده و امیدوارم اعتماد به نفس بیشتری به ما بدهد. حالا باید روی رقابت های جام حذفی و لیگ برتر تمرکز کرده و به این روند ادامه دهیم.

1758949

ما در بازی امشب سعی کردیم خیلی سریع توپ را از حریف پس گرفته و با شدت بیشتری پرس کنیم و همانطور که خودمان هم می بینیم ما در لیگ برتر همچنان عملکرد خوبی نداریم و من امیدوارم این برتری کمی تیم را به سمت جلو سوق دهد. ما باید در بازی های بیشتری در لیگ برتر به پیروزی رسیده و شرایط خود را بهتر کنیم.

یک بازی پر حاشیه با مداخله VAR؟ در نهایت ما به نتیجه مورد نظرمان رسیدیم و همین بسیار مهم است. همچنین ما نمایشی خوب مقابل یک تیم سرسخت ارائه دادیم و امیدوارم این برتری اعتماد به نفس بیشتری به ما بدهد."

دیدگاه‌ها