کد خبر : 1851406 | 11 آبان 1401 ساعت 02:49 | 17.3K بازدید | 6 دیدگاه

ورود درخشان به باشگاه صدتایی‌ها:

چرا پیروزی امشب خیلی برای یورگن کلوپ مهم بود؟

برتری امشب برابر ناپولی برای یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، طعم ویژه ای داشت.

چرا پیروزی امشب خیلی برای یورگن کلوپ مهم بود؟

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که در دیدار رفت و در خانه ناپولی 1-4 شکست خورده بود، امشب و در نبرد انتقامی عملکرد خوبی ارائه داده و با دو گل دقیقه 85 و 98 محمد صلاح و داروین نونیز، از سد این تیم آماده و سرحال ایتالیایی گذشت. البته این پیروزی نیز برای صدرنشینی مرسی سایدی ها کافی نبود و با قرار گرفتن در رده دوم، حالا ممکن است قرعه سختی در انتظار لیورپول در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باشد.

1758950

اما این پیروزی باعث شد یورگن کلوپ وارد باشگاه صدتایی ها در لیگ قهرمانان شده و به جرگه مربیان بزرگ و پرافتخار این تورنمنت ملحق شود. حالا کلوپ، سرمربی باتجربه لیورپول، تبدیل به هفتمین سرمربی تاریخ فوتبال شد که بیش از 100 بازی در لیگ قهرمانان اروپا هدایت تیمی را بر عهده داشته است.

این آمار در حالی رقم خورده که تنها پپ گواردیولا با کسب 61 پیروزی از 100 دیدار اول خود در این رقابت ها، رکورد بهتری از یورگن کلوپ با کسب 58 برتری ثبت کرده است. کسب یک عنوان قهرمانی و شکست در سه فینال، نشان می دهد تیم های کلوپ معمولا در گام آخر بدشانس هستند و اگر اینگونه نبود، او حالا یکی از پرافتخارترین سرمربیان تاریخ فوتبال لقب داشت.

1758952

دیدگاه‌ها