کد خبر : 1851407 | 11 آبان 1401 ساعت 02:58 | 20.6K بازدید | 5 دیدگاه

سیمئونه: حق‌مان بود آخر شویم

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، معتقد است که تیمش شایستگی بیشتری از قرار گرفتن در رتبه آخر گروهش در لیگ قهرمانان نداشت.

سیمئونه: حق‌مان بود آخر شویم

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو که از پیش حذفش از رقابت های لیگ قهرمانان قطعی شده بود، امیدوار بود که با کسب امتیاز مقابل پورتو، بالاتر از بایر لورکوزن به لیگ اروپا راه پیدا کند اما آنها امشب در ورزشگاه دراگائو 2-1 مغلوب شدند و در رتبه آخر گروه‌شان قرار گرفتند تا برای اولین بار از سال 2007 در مراحل حذفی رقابت های اروپا حضور نداشته باشند.
سیمئونه که هفته قبل گفته بود لیگ قهرمانان با تیمش بی‌رحم بوده است، اکنون تایید کرد که استحقاق تیمش قرار گرفتن در رتبه آخر جدول گروهش بود.
او به خبرنگاران گفت:"این اتفاق برای ما دشوار بود اما باید آن را بپذیریم اما باید ببینیم که چگونه می توانیم در دیدارهای اروپایی بهتر شویم. ما تقریبا در همه دیدارهای مان گل خوردیم. ما گل های کمی زدیم و تقریبا همه تیم ها بهتر از ما بودند. ما در رتبه ای قرار گرفتیم که حق مان بود. باید واقعیت را بپذیریم. از حالا به بعد و از فردا یک مرحله جدید شروع می شود."

1758954

اتلتیکو مادرید در هر دو دیدار پایانی‌اش در دقایق ابتدایی و انتهایی بازی گل خورد. سیمئونه در پاسخ به این سوال که آیا تیمش از نظر ذهنی مشکل دارد، گفت:"احساسات پیش از همه چیز قرار می گیرد. شما می‌توانید استعداد داشته باشید و از نظر فیزیکی شرایط خوبی داشته باشید اما اگر از نظر احساسی خوب و با اعتماد به نفس نباشید، محدود می شوید."
و راه حل سیمئونه برای خروج تیمش از این شرایط چیست:"باید با هم باشیم، دقیقا بدانیم چه می‌خواهیم و همه در آن مشارکت داشته باشند. همه، باشگاه، هواداران،ما. این بهترین راه مقابله با چالش هاست."
 

دیدگاه‌ها